'Het weggaan'

Oke.
Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen als je bijvoorbeeld met je vriend beneden zit met je ouders. Je drinkt wat en praat gewoon een beetje. Maar op een gegeven moment wil je samen met je vriend naar je kamer toe… Hoe gaan jullie dan weg? Zeg je gewoon: Kom we gaan naar mn kamer? Of anders? Hoe pakken jullie dat aan?
Hier ben ik dus even benieuwd naar :stuck_out_tongue:

Weet niet eigenlijk, dat doe ik gewoon. :stuck_out_tongue:

ja ik zeg gewoon we gaan boven ff een film kijken ofzo :wink:

Wij lopen gewoon een beetje overal en nergens rond. En dan ga ik bijv naar zijn kamer en alsie me mist komt hij ook na een kwartiertje ofzo.

Eeuhm… meestal is het gewoon van: zullen we naar boven gaan, ff xboxen ofzo? (ja ik doe aan xboxen, hihi) En dan gaan we naar boven.

of we zijn bezig met een film uit te zoeken, hij heeft nogal een grote collectie, en dan gaan we gewoon boven film kijken.

Haha, wat een leuke vraag! Bij ons is het zo van: ‘zullen we ff naar boven gaan?’ of ‘kom, we gaan boven film kijken’.

Eigenlijk zou het gewoon moeten kunnen dat je zegt; “NOU PA, WIJ GAAN BOVEN FF NEUKUH! DAG HÉ!” 8D

dan heb je wel lef :grinning_face_with_smiling_eyes:

ahhaha dat zal ik dus nooit durven
dat moet ik denk ik nog heel lang aanhoren dan :stuck_out_tongue:

hahaha dat is meestal zon raar moment
dat we elkaar aan kijken van hoe gaan we dit doen,
de laatse keer zy ik
kom we gaan ff je tas uitpakken

:stuck_out_tongue:

Ik zeg gewoon altijd “Eh, wij gaan naar boven hoor” :slightly_smiling_face: klaar :stuck_out_tongue: of ze 't nou wil of niet , 't is al gezegd ;p

vind 't nooit leuk om heel lang met de familie d’r bij te zitten… 't verlangen om dan juist privé-dingen te gaan doen wordt zo intens ^^

Maar 'k vind 't ook HEEL leuk om sneaky dingen te doen, als je bijv. nog liever niet hebt dat alles en iedereen over jullie 2 weet, om dan zeg maar als ze gauw niet kijken ff flink met elkaar lopen zoenen ofzo :slightly_smiling_face: aaah ja… leuke tijden ^^

Ik zeg gewoon altijd we gaan naar boven.
En mijn vriend volgt me dan altijd gewoon haha.

Zijn hier meer mensen die bang zijn om ‘gehoord’ te worden? Zijn broertje slaapt naast heb op de kamer en ik vrees altijd het ergste. :’) Maar om nou alles in te gaan zitten houden bederft ook weer voor een deel de pret. =(

Haha, true!

Als we bij mij thuis zijn zeg ik gewoon, zullen we naar boven gaan?
Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat mensen dan kunnen gaan denken dat je dan gelijk seks gaat hebben…
Als ik bij hem ben, ga ik alleen naar boven wanneer hij naar boven gaat, en dat is meestal wanneer we gaan slapen.
Hij heeft (eigenlijk had, zn ouders wonen nu in een flat waar je dus maar één verdieping hebt en hij heeft zn eigen kamer, in een studentenhuis, in Breda staan).
niks in zn kamer staan waarvoor ik naar zijn kamer zou gaan en daar zou blijven.
Nu kan je dus sowieso niet meer naar boven daar (in het huis van zn ouders), maar hij heeft nog wel zn eigen kamer daar omdat hij daar in de weekenden altijd is.

Hahah toevallig dacht ik er laatst over na !
Ìk zat met mijn vriendje in de huiskamer na 't eten, en me 3 zussen zaten in de huiskamer, toen kwamen me ouders er ook bij zitten.
Nou heel gezellig, maar op een gegeven moment wil je wel even samen zijn.
Dus ik zeg dan altijd; zullen we naar mn kamer gaan, of, kom je gaan naar me kamer.
Maar ik dacht opeens; ja is dat nou niet gek, gaan ze dan niet gek denken ofzo.
Maar daarna dacht ik meteen, boeieeeeen.
Okee, dus dat was heel nutteloos, haha.
Maar dat zeg ik dus gewoon altijd.
En soms blijft me vriendje nog even zitten kletsen, en dan komt ie paar minuutjes later naar me kamer.

Haha leuke antwoorden :stuck_out_tongue:
Ja ik had vandaag zo’n ongemakkelijk situatie… (vandaar dit topic) Op een gegeven moment stond ik op en zei heel droog; oke dit was het weer :’). En toen stond ik bij de huiskamerdeur en m’n vriend bleef zitten en toen keek ik hem lang aan en had hij het door. Toen zei hij: volgens mij moet ik meekomen… En toen gingen we naar boven.
xD
Maar meestal is het wat makkelijker want vaak lopen m’n ouders/zijn ouders gewoon een beetje rond in het huis/keuken en is het makkelijker om ‘weg te gaan’.

Haha!
Ik zou dat echt gewoon kunnen zeggen, mijn ouders zijn daar echt open in.
Mijn vader zou nog iets zeggen van, veel plezier, of in die trant haha!

Ik zou er wel nog opmerkingen over krijgen denk ik, dat wel:P

Hahahahahaha, daar moest ik echt om lachen.
Haha ja best gênant.
Soms zegt mn vriendje als we bij mij zijn ook wel eens; wil je even liedjes op me ipod zetten. Me laptop staat op me kamer. En dan gaan we vervolgens gewoon tv kijken, haha.

ik woon samen xD dus dat gaat niet haha

Mijn vriend zegt gewoon:
‘‘Kom we gaan naar boven’’ ( ': hij begint er zelf over