Het waterpijp topic

Sorry als dit een oud topic is wat ik up, maar beter dan zelf een topic aanmaken toch?
Ik was laatst met een paar vriendinnen ook aan de waterpijp, was voor een paar de tweede keer en voor een paar de eerste keer. Voor mij was het de tweede keer. De eerste keer voelde ik eigenlijk niks, dat was bij een andere vriendin, maar dat kan misschien komen omdat ik al wat gedronken had(?). Maar laatst voelde ik me na en tijdens het roken heel licht in me hoofd, de andere meiden hadden hier ook last van terwijl degene die het eerder hadden gedaan er eerder ook geen last van hadden. Er zat geen wiet in ofzo, het was gewoon fruittabak. Iemand enig idee waarom we ons zo vreemd voelden? (Dit is trouwens geen stoer doen van; oh kijk mij drinken en shisha doen fucking badass… :confused: )

Wie heeft dit nog meer?

Ik rook, ik ben een vaste roker. Zonder problemen enzo.
Maar waterpijp roken kan ik niet goed, want dan ga ik hoesten?

misschien trek je m te ver door?
of de tabak van t smaakje is sterker dan jouw sigaretten

Nee ik doe 'm sowieso niet te ver, maar mijn vriendinnen die niet roken kunnen het ook zonder te hoesten?

ik had er 1 gekregen van een vriendin van me maar hij doet het alleen niet meer zo goed en me moeder had hem gevonden dus helaas… Maar hoeveel kost die bij de action dan? haha

Ik rook niet maar een waterpijp vind ik af en toe wel lekker. Wilde er eentje aanschaffen maar denk dat m’n ouders daar niet zo blij mee zijn dus heb er maar geen aangeschaft.

Waterpijp is net zo schadelijk, misschien wel schadelijker dan gewoon roken.

heb nog nooit waterpijp gerookt maar zou het wel graag willen proberen!
hebben die waterpijp lounges in Amsterdam een leeftijdsgrens?

Waterpijp kan je ook kopen bij de Action voor 5 euro :slightly_smiling_face:

Ik doe het soms, maar zo bijzonder vind ik het niet. Het is meer gezellig.

Mijn vriendje is binnenkort jarig en ik wil hem een waterpijp geven! Liever niet duurder dan 20 euro aangezien ik hem ook nog andere dingen wil geven… Heeft iemand er ervaring mee en zou deze goed zijn van de kijkshop?

Is een shishapen net zo slecht/slechter/beter ?

ik heb er geen

Oud topic, slotje