Het waterpijp topic

Ik weet niet of dit topic wel mag op girlscene, als het niet mag, sorry dan alvast.

Vandaag heb ik een waterpijp gekocht om samen met wat vriendinnen uit te proberen.
Daarom leek het mij wel fijn om voor ervaren en niet ervaren waterpijp rokers een topic te openen voor alle vragen en tips.

Waterpijp roken is niet minder schadelijk dan sigaretten roken. En alleen bedoeld voor mensen van 16 of boven de 16 jaar.

ik heb er ook een
maar aangezien ik gestopt ben met roken doe ik dat ook niet dus nu heb ik m voor de sier :’)

Shishaaaa

Ik ben nog steeds hard op zoek naar een Hello Kitty waterpijp, goddamnit.

Ik heb er ook een.

Ik wil er een… Was laatst bij de Action maar heb er niet meer opgelet of ze ze nog hebben. Iemand die mij ditbkan vertellen?

Ik vind trouwens wel vaak die smaakjes te zoet. Hopen dat als ik er eentje heb een lekker smaakje vind.

@Bird ik heb vandaag eentje bij de action gekocht. :flushed:

Steamstones zijn minder schadelijk dan kooltjes met tabak toch?
En is de smaak nog even sterk als je steamstones gebruikt?

Ik gebruik wel altijd kooltjes met tabak. Meloen, appel, ahhhh vanavond maar weer doen misschien :bowing_man: :bowing_man:

zijn inderdaad minder schadelijk, en bevatten dan ook geen nicotine. Ik vind ze zelf minder fijn roken, maar dat is heel persoonlijk.

Dankuuu… Dan ga ik nog maar even naar de Action.

Mag ik ook een vraag stellen over gewoon roken :flushed: ?

Ahhh really, MP die dat verkoopt ja? :’) Thanks! Ik keek voornamelijk op Etsy.

Ik heb er eentje (verstopt in de verre wouden van zolderland, uit angst dat m’n moeder 'm vindt). Ik doe het zo’n 2 keer per maand met vriendinnen. Laatst hadden we er vodka in gedaan ipv water en…Dat is niet goed gekomen.

oehhh leuke topic
heb het net bijna 2 uur gedaan :’'D

Dat gaat ook zooooooo snel. En dan zit je de hele tijd een beetje, maar als je dan ook opstaat :’)

Maar hoe zit het nou met de ergte eraan?
Want sommige zeggen dat sigaretten erger zijn en de anderen zeggen dat waterpijp erger is.

Maar nu weet ik het uiteindelijk nog steeds niet.

Ik had ergens gelezen (geen idee of het betrouwbaar was) dat 1 waterpijp sessie gelijk kan zijn met 100 sigaretten.

Haha, precies! Toen we zaten, dachten we “Is dit het?” en dan vertrokken we naar het centrum…Oooo jeee.

En hoelang duurt zo’n sessie dan?
wtf
dus roken is beter?
Ik dacht dat in een sigaret echt veel nicotine zat enzo

Ja roken is beter ja. Nouja het is niet beter maar naja je snapt het wel denk ik

Roken is niet slecht vanwege de nicotine maar omdat je teer enzo binnen krijgt omdat je nou eenmaal iets wat verbrand in ademt.
Sigaretten hebben daar vaak nog een filter voor die het merendeel tegenhoud, bij een shisha heb je dit filter niet en krijg je dus een stuk meer teer etc binnen.