Het: 'wat is jou stijl?' TOPIC

Ik ben elke dag opnieuw gefacineerd door de looks dat sommige mensen kunnen creeëren met eigenlijk simpele kledingstukken!
En daarom vroeg ik me af: ‘wat is jou stijl?’
wat vind jij leuk?
SHOW hier je look met leuke pictures!
GRTZ Ruitjuh…

berichten altijd welkom :wink:

Dude, verwacht niet dat er in een minuten 200 mensen reageren. :")

is dit niet min of meer hetzelfde als het grote inspiratietopic…?

ahhaha berichten welkom :’)

Inderdaad.
En mijn stijl is niet te omschrijven.

bestaat er niet al zoiets?

Ik draag gewoon wat ik leuk vind en waar ik mij fijn in voel. Ik kan het niet in één woord omschrijven.

nee toch?
Snap comments.

heel simpel, altijd spijkerbroek met in de zomer of ballerina’s, of birkenstocks, en in de winter meestal platte laarzen of gympies (:
en als bovenstuk meestal een wat simpeler truitje van de H&M

anyway, ik heb niet echt een woord voor m’n stijl.
veel printjes en kleur, maar ook vaak gewoon helemaal in het zwart. soms hakken, en soms gewoon halfcabs. tjua, zolang ik ‘t maar leuk vind is alles prima. :’)

Jurkjes, jurkjes, jurkjes. All stars, saddle shoes, soms hakken. Meestal zwart, soms ook met wit, zelden kleur. Met name geïnspireerd op de jaren '60 eigenlijk. Soms voor de verandering ook op de jaren '50 of '70.
En ik voel me echt totaal niet zelfverzekerd als ik een spijkerbroek met een shirtje draag. Dat doe ik alleen maar als ik de hele dag op mijn kamer zit.

PS: het is “jouw” stijl. Je zegt ook niet “me stijl”. Alhoewel ik zelfs dat laatste pijnlijk genoeg steeds vaker op girlscene terug zie keren. :confused:

het maakt toch niet zoveel uit of er al zo’n topic bestaat?? ;0
I don’t care about it. :wink:

Ik heb bijna altijd een skinny spijkerbroek aan, met een t-shirt (mijn t’shirts hebben allemaal iets ‘speciaals’. Gewoon een paar details wat het t’shirt apart maakt) daaronder birkenstocks/ teenslippers, of sneakers. :grinning:

ik ben eigenlijk wel benieuwd wat andere mensen dragen. (:

http://forum.girlscene.nl…_aan/list_messages/196310