Het wat-doe-ik-met-dit-themafeest topic

Hello girls,
Het komt nogal vaak voor dat ik bij een thema feest niet weet wat ik aan moet, dus ik dacht ik open er een topic over. binnenkort heb ik een feest waarvan het thema dirty&chique is. Het liefst ga ik dirty maar chique kan ook. Iemand tips?
xxxx

een netpanty =]

Ik zou een ‘chique’ jurkje doen, met een netpanty er onder. :]

en van die handschoentjes erbij

Hakken aan…

oke dankjewel allemaal!

van een vuilniszak een jurk maken, en dan mooie hakken dr onder

vet leuk thema :grinning: ik zou inderdaad netpanty doen en dan verder heel chique.

Oeh, ik vind die vuilniszak wel een leuk idee! Met een vuilniszak kan je denk ik met een riem fzo nog best een leuke jurk maken, en het dirty idee zit er natuurlijk echt helemaal in ; )
Een vuilniszak is wel een beetje warm om aan te hebben alleen, maarja (ja, toen ik klein was heb ik wel eens in een vuilniszakjurk door de tuin gerend :stuck_out_tongue:).

Vuilniszak klinkt leuk, maar ik raad het je wel af :stuck_out_tongue:
Ik ben ook een keer in een vuilniszak naar een themafeest geweest
en heel m’n shirtje was kletsnat geworden. Het ademt absoluut niet en je
gaat er enorm van zweten, vooral als je het met veel mensen en dansen is… :frowning_face:

haha klinkt niet echt comfortabel nee. Maar inderdaad wel een goed idee! Het is alleen een verrassing waar we heen gaan dus ik weet niet echt of het warm is ofzo of wat we gaan doen… best irritant

Voor jouw feestje misschien iets van een korset in een kokerrok met een nette blazer ofzo met een netpanty?
Heeft iemand misschien ideeën voor een prinsessendiner :stuck_out_tongue: ?

Ehmm iets met veel roze? en een tiara ofzo? Of hoe heftig moet je je zegmaar aan de dresscode houden is het echt zo’n dik verkleedfeest of moet je je een beetje naar thema kleden?

Nee je moet je gewoon naar het thema kleden (:

Ja ik denk roze dan veel sieraadjes enzo, paar hakken!