Het was een ramp

dit gaat misschien een beetje fake overkomen omdat ik nog bijna geen berichten heb enzo, maar ik heb een nieuwe gemaakt omdat ik op mn oude afgezeikt werd enzo. iig,

Ik was/ben verliefd op een jongen. Hij deed ook écht alsof hij me leuk vond. Hij deed lief, gaf complimentjes, keek vaak naar me, lachte naar me en dat soort dingen. Alleen, op kamp bleek dat de hele klas t al wist. over dat ik verliefd op hem was. en hij ook. Hij deed op kamp nog steeds lief. Maar mensen zeiden dat hij me niet leuk vond. Ook zn beste vrienden. en opeens begon hij ook meer met andere meisjes op te trekken enzo. en nu doet hij ook afstandelijk.

Ik ben zo bang voor morgen, dan moet ik m aankijken en gaan mensen zeker lullen over ‘hehe jij vind hem leeeuk!’ enzo. tips?

Zeg iets van; Ja en? fzo
Zowieso niet gaan ontkennen of iets dan vinden ze het alleen maar leuk om er mee door te gaan.

Ah, daar moeten we allemaal wel eens door. Trek je niet teveel aan van wat andere mensen zeggen en concentreer je vooral op het hem proberen te vergeten.
Misschien moet je het er eens met hem overhebben? Zeggen dat je niet wilt dat jullie vriendschap eronder gaat lijden?

Jezelf gewoon een beetje ‘hard’ opstellen. Niet laten merken dat je je er druk over maakt. Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk.

dat is echt kut. ;s die jongen had al niet meer zo tegen je moeten doen vanaf het moment dat hij wist dat jij hem leuk vond.
misschien is hij een beetje aandachtgeil en doet hij zo omdat hij dan aandacht van jou krijgt, en dus ook van andere meiden op deze manier.
Ik denk dat je gwn met die vage kinderen uit je klas die dus non-stop over jou roddelen moet gaan praten. en ff subtiel moet zeggen dat ze gwn hun smoel moeten houden, want dit slaat natuurlijk nergens op. Wat een zielig groep-6 gedrag is dit zeg. Die kinderen uit jouw klas mogen maar eens gaan opgroeien.
En praat gwn met die jongen. Vraag waar hij naartoe wil met al die lieve dingen en complimentjes etc.
Hij is de enige die weet waar hij echt mee bezig is.
En trek je nix aan van die kinderen uit je klas. Die weten zelf niet eens wat het woord ‘verliefdheid’ inhoud.

Dat dacht ik al, 13 jaar oud.
Mensen op die leeftijd doen nou eenmaal kinderachtig over zulke dingen. Je eroverheen zetten en negeren is het beste wat je kunt doen.

Wat kinderachtig als mensen dat gaan doen. Zou het gewoon negeren als ik jou was.

ik ga 't proberen vandaag.

heb ongeveer hetzelfde meegemaakt,
gewoon je hoofd omhoog houden en niet over beginnen en als iemand anders er over begint gewoon je schouders ophalen en weglopen.
na een paar weken is iedereen het al vergeten joh.

niet ontkennen dat je hem leuk vind/vond gewoon toegeven en zeggen ik vind hem leuk maar hij boeit mij niet meer?

als ze rvagen 'vind je hem leuk? ’
zeg je gewoon: nee niet meer.

Ja idd, je moet je er gewoon niks van aantrekken en er verder niet op in gaan. Je moet vooral niet boos of geïrriteerd gaan reageren want dan laat jij merken dat je hem eigk wel leuk vind (ontkenning weetjewel). Als ze vragen of je hem leuk vind moet je gewoon zeggen dat je hem niet meer leuk vind, net zoals amorous zei.

Niks van aantrekken! (zoals iedereen al zegt). Zulke dingen moet je altijd lekker bij de ander laten. Het moet toch zeker niet jou probleem zijn dat je iemand leuk vind of niet? geniet er lekker van :slightly_smiling_face:. Als zij jou met zoiets fijns gaan pesten dan ligt dat aan hun kinderachtigheid, dat heeft niks met jou te maken. Blijkbaar hebben ze zelf niks interessants te vertellen dus hebben ze het maar over andere mensen.