het wandelende takken-topic

hoi hoi,
hier kun je alle vragen over wandelende takken stellen.
ik heb ook een wandelende tak en vindt het slome maar interessante diertjes
hoop dat jullie er wat aan hebben

xx
Ps: ja dit is een onzinnig topic

Ik had ze ooit.
Als ze heel groot zijn gaan ze bijten.

ik had ze ook en vond ze eng.

Me broers hadden een hele verzameling.

hahahah ik had zo een helebak vol en op school ook xD

De grootste player van de school is ook een sukkel wij moesten die dingen sorteren op grote en kleine dus ik pak er een en gaf hem en hij
NEEEEEEEEEEEeee gadver rot op ik vind ze goor hij bleek er dus doodbang voor te zijn:PXD

begin zelf met een vraag.
kun je een wandelende tak ook op keukenrol zetten
want ik vindt al dat gedoe met zand zo vervelend.

geef mij maar een ezel
machtige beestjen :headbang2

ja maar de hele dag : I-AH I-AH
beetje oftopic maarja

ezeltjerijden xD

ik heb ook wandelende takken gehad
Vond het wel heel leuk, alleen ze leggen heel veel eitjes en na een paar maanden waren er opeens heel veel!
Ik had er ongeveer 100 ofzo
Ik heb ze toen vrijgelaten in het bos want ze stonken erg en ik vond het zielig dat 100 van die beesten in 1 bak moesten.

Ik vind ze eigenlijk best wel griezelig

Een meisje uit mijn klas liep tijdens de les ineens naar de prullenbak en toen noemde de leraar haar een wandelende tak XD

Ja, eigenlijk wel. Ik weet niet echt wat ik anders van ze moet vinden xD

Ik heb wel wat vragen erover =P

• Waar kan je ze vinden / kopen?
  • Hoe moet je ze huisvesten?
  • Hoe oud worden ze ongeveer?
  • Kan je er één houden of zijn het groepsdieren?

Het lijkt me best leuk er eens één (of een paar) te hebben.

hoi nou hier de antwoorden

• je kunt ze kopen op marktplaats of van een vriend ofzo meestal krijg je ze op markplaats gratis. en iemand hier op girlscene verkoopt ze ook
    -je kunt ze in een aquarium zetten of in een grote vissenkom ofzo doe er wel een deksel op want ze kunnen klimmen. je moet ook bladeren en takken erin doen.
    -als je ze goed verzorgt kunnen ze 1,5 jaar oud worden.
    -je kan ze alleen houden maar ze vermenigvuldigen zich heel snel (je hebt er geen mannetje voor nodig). maar je kunt ook de eitjes weggooien.
    hoop dat ik antwoord heb gegeven

http://blogimages.seniorennet.be/wimpie1/354356-8df9abe596d00a926a96c177c26b6649.jpg

oke, ik neem dus nooit een wandelende tak xD

ik was in Afrika, in zon jeep op safari weetjewel, en toen viel er ineens een uit de bomen op mij! en ik schrok en vond hem ranzig dus ik sloeg hem zo van me af en toen dacht ik o. het was maar een wandelende tak.
sorry echt niemand heeft hier iets aan XD

ehhh ik vind het echt enge beesten

Nu gaan ze zich dus verder vermenigvuldigen en hier beginnen leven? :expressionless:

ieeeeeeeeh ik vind ze zo vies en ik snap ze ook echt niet hahaha, hoe kan een takje nou lopen enzo