Het 'Waar heb jij je lover voor het eerst ontmoet?' forum.

De titel spreekt al voor zich, waar heb jij jou lover ontmoet?

Vertel!

in het centrum =D

Op een feest bij een vriend :slightly_smiling_face:

Bij scouting ^^

Metrostation Marconiplein x3

voor het eerst ontmoet op onze vorige school hij zat een aantal klassen hoger.
hij vond mij al leuk maar ik moest niets van hem hebben ik vond hem meer leuk als gewone vriend en toen hij meer wilde ging ik echt ontzettend gemeen tegen hem doen echt heeeel stom. & heb er gewoon echt nog steeds spijt van en uiteindelijk ging hij van school omdat die geslaagd was en toen zijn we echt weer af gaan spreken. En nu hebben we alweer 2,5 jaar.

In de klas :grinning: Hij zat achter me.

Op het station in nijmegen, toen hij mij en een vriend op kwam halen samen met zijn opa. :smiling_face_with_three_hearts:

op school,
in zijn klas.
hij kwam met mij praten en zei later toen ik weg was dat ik zijn date was.
wat is hij toch gek:wub:

-

op een emo meeting.
ik ben goth, hij is metal XD

mijn ex heb ik op de camping ontmoet, en m’n ought-to-be lover op school.

wat ben ik toch heeerlijk origineel.

Op stottertherapie, we stotteren allebei,
Best origineel, als zeg ik het zelf (A)

Op internet
en bij de Intertoys in het echt wuahah.

Ik heb mijn vriendje leren kennen tijdens de brugklas-ontmoeting. Gelijk weg van hem. Relatie van 8 maanden gehad en nu 4,5 jaar later weer met hem en ze zeggen wel eens oude liefde roest niet… :flushed:

Het klinkt misschien raar maar ik ben echt benieuwd naar jouw ‘liefdesverhaal’ aangezien ik merk dat het zo serieus is tussen jou en je vriend enzo XD

In de Albert Heijn, toen ik op 14 februari voor het eerst en voor het laatst daar kwam werken. Het lot?

Huh net zei je nog in het ‘jij en je lover’ topic dat je zo jaloers op al die stellen was? ;o

Op een hockeyfeest, door een ongelooflijk verzonnen lulverhaal… Later zag ik hem nog in de stad en toen sprong de vonk helemaal over, liefde op het eerste gezicht hihi

School, klassen werden gemengd, en toen zat ik bij een aantal vakken samen. Ik zit ondertussen wel in een andere klas…