Het 'Waar ben jij jaloers op' topic #1

De titel spreekt voor zich.
&&’ Ik heb even gekeken, en ik zag geen ander topic staan,
Dus toen had ik deze opgericht.

#Ik ben momenteel jaloers op mijn achternicht,
Die een perfect leven heeft en hartstikke populair is onder de jongens.

Ik ben jaloers op alle gezonde mensen.

Ik ben jaloers op mensen die het super goed kunnen vinden met hun ouders, geen gezeik, normale thuis situatie.

Ik ben nu even jaloers op alle mensen die geslaagd zijn met hun examens, terwijl ik nog vier jaar moet…

Ik ben jaloers op Kristen Stewart…dat zij zoiezo met taylor en Robert mocht zoenen…maar dan ook nog in het echt een relatie met Robert heeft…'t is niet eerlijk):

Ik ben jaloers op mensen die 'savonds binnen 10 minuten in slaap vallen en daardoor de hele dag door vrolijk kunnen zijn.

Op mensen die vanaf het begin van de bovenbouw goede cijfers hebben gehaald, een goede basis hebben en er zeker van zijn dat ze het VWO in één keer gaan halen.

Ik ben jaloers op iedereen die mooi is, in mijn ogen gewoon alle meiden die ik ken, ik voel me dan meteen minder

ik ben jaloers op mensen die niet altijd moe zijn. ik ben echt 24/7 moe eigenlijk…
als ik 10 uur heb geslapen hou ik het daarna een uur of 6 uit zonder moe te zijn. maar op een normale dag kan ik maar 6/7/8 uur per nacht slapen en dan ben ik dus nog sneller moe…

Nog een keertje:
Ik ben jaloers op iedereen die dun is!
&& Op elk kind dat geen geweten heeft.

Ik ben jaloers op mijn medestudenten die het beter dan ik doen op de studie & ik ben jaloers op meiden met perfecte sociale skills.

Ik ben jaloers op mensen met een slank lichaam.

:frowning_face: je hebt gelijk… ik schaam me nu best dat ik jaloers ben om ‘onbenullige zaken’

Maar eerlijk gezegd ben ik best jaloers op mijn zusje. Ze is nu 16 en heeft veel meer vriendinnen dan ik toen, doet veel meer toffe dingen dan ik deed. Ik heb me als puber echt heeel eenzaam gevoeld… nu wou ik dat ik als puber net dat beetje meer gedurfd had. Gedurfd had om op die leuke jongen af te stappen, gedurfd had naar dat feestje te gaan, gedurfd had om mezelf en onnozel en grappig te zijn op school.

Ik ben jaloers op mijn zusje die een prachtig leuk appartementje heeft terwijl ik nog thuis woon (al gun ik het haar natuurlijk van harte). En ik ben jaloers op de mensen die een leuke studie hebben gevonden en hier ook van genieten.

Ik ben jaloers op mensen die gezond zijn en normaal kunnen functioneren in de maatschappij. En daarnaast ben ik ook jaloers op mensen die gewoon blij en gelukkig zijn en een leuke, onbezorgde jeugd hebben (gehad).

ik ben jaloers op mensen die vlot en sociaal zijn.

En op iedereen waarvan de ouders alles betalen. (Studie, kamer, vakanties enz)

Ik ben jaloers op mensen die mooi haar hebben. En dat is in mijn ogen bijna iedereen, want ik haat mijn haar. Op foto´s ziet het er nog wel normaal uit, maar in het echt is het echt een ramp.

En ik ben jaloers op mensen die spontaan en niet verlegen zijn.