Het vrijgezellenbestaan of een relatie?

Hee meiden!

Ik zit de laatste tijd nogal te twijfelen. Ik vind een jongen heel erg leuk. Hij heeft
ook gevoelens voor mij en wilt graag een relatie. Maar ik weet niet of ik dat wel wil,
aan de ene kant lijkt het me wel leuk maar aan de andere kant ik vind het
vrijgezellenleven ook niet bepaald erg ofzo. :wink: Nou vraag ik me af wat zijn nou
eigenlijk de voordelen van een vriendje?
Liefs.

Je hebt zekerheid op verschillende vlakken;

• Er staat iemand klaar voor je
  • Er is altijd iemand die je op kan vrolijken
  • Seks (ja ook fijn, weet niet of je al seks hebt hoor, maargoed)
  • Gezelligheid

Nouja, en natuurlijk het gevoel dat je op iemand kan bouwen en het houden van maar dat moet je echt zelf ervaren.

Als je hem erg leuk vind; en hij jou, dan komt er vanzelf wel een relatie uit toch!
Gevoelens kan je niet stoppen :wink:

met een vriendje kun je lekker knuffelen ( met de mijne wel :grinning: )
ik kan alles bij hem kwijt en jongens zijn niet zo’n roddelaars
hij neemt het voor je op
hij beschermt je en fietst altijd met je mee naar huis
hij is lief voor me en ik vind al die kleine dingen die die voor me doet al zo schattig ( heel precies een boterham voor me smeren bijvoorbeeld :stuck_out_tongue:)

ik denk dat het enige nadeel is dat je af en toe jongens ziet en dat je dan zoiets hebt van: als ik nou geen vriend had…:drooling_face:
en er gaat natuurlijk tijd in zitten :slightly_smiling_face:

ik zie verder alleen voordelen!

Als je een relatie heb is dat voor langer dan 2 weken een beetje daten. Je vriendje wordt je maatje en beste vriend terwijl je ook veel liefde met hem hebt.

relatie. vrijgezellenleventje is heerlijk en super maar een relatie met iemand waar je echt van houd\leuk vind is veeel fijner en veel leuker :wink:

Ik heb al een jaar een vriendje. Ik vind het echt super leuk dat ik altijd alles bij hem kwijt kan en hem zelfs 's nachts kan bellen.

Toch mis ik soms het vrijgezellenleventje, dan zie ik een leuke kerel en dan kan je er niks mee!

Dat is precies waar ik ook over zit te denken. Hij vindt mij leuk, en hij is echt de állerliefste jongen die er bestaat, maar ik weet niet of ik wel een ‘relatie’ wil, en doordat getwijfel weet ik gewoon niet meer of ik hem nou leuk vind of niet?

Aarg!
ik wil ook een vriendje! :frowning_face:
forever alone

Relatie, als het je niet bevalt kun je altijd nog weer afhaken!
ookal is dat ook niet zo leuk voor hem!

ja dat is inderdaad precies wat ik heb! Ik heb hem ook al verteld dat ik er nog even
over moet nadenken en gelukkig begreep hij dat volkomen. Het is echt zó’n schatje, maar ik weet gewoon nog niet of ik er wel klaar voor ben. Echt zo stom!

alle kleine dingetjes zijn altijd het leukst. ^.^
als die eten voor je gaat maken bijvoorbeeld, of samen cake bakken :grinning:
zo schattig!

Ja daarom ben ik nu ook aan het twijfelen want ik denk aan de ene kant ik kan
het altijd proberen. Maar ik wil ook niet dat ik er straks achter kom dat ik het
toch niet wil, en hem dan kwetsen. Want daar is hij veel te lief voor!

Als je hem leuk vindt, zou ik zeggen; ga ervoor. (:

ikbenforeveralonewehhhh

Als je klaar bent voor een relatie, hoef je echt niet al de voordelen op te sommen hoor :’) Volgens mij laat je het beter.

Als je hem leuk vindt moet je het gewoon doen, je kan daarna weer stoppen, andersom waarschijnlijk niet. Misschien krijg je wel hele erge spijt?

VRIJGEZEEEEL

Het is echt niet zo dat je een saaie huismus hoeft te worden als je een relatie hebt, hoor. :’)

Weet je wat het punt is: Als je vrijgezel bent wil je een vriendje en als je een vriendje hebt wil je vrijgezel zijn. Nouja, dit is de zeer extreme variant, maar iedereen in een relatie heeft wel eens een moment waarop ie even denkt; Goh was ik nu nog maar ff vrijgezel. Maar daar menen ze uiteindelijk niets van, want dan geef je alles op waar je van houdt.

De belangrijkste les die je kan leren is misschien wel: Bij twijfel niet doen. En al helemaal als je twijfelt aan de voordelen van een vriendje.

ik vind een vriendje veel leuker, was dan ook niet zo lang vrijgezel na een relatie van 15 maanden en heb nu al weer een jaar!

vrijgezel is ook wel leuk vind ik, maar een vriendje is veel leuker, kan je lekker samen dingen doen, je houdt van elkaar blabla

Zo te zien wil jij geen relatie met hem, als je twijfelt. :'D