Het Vrijgezellen Topic

Wie wordt er ook niet gek van; overal op internet die stomme datingsites waarbij je meteen moet betalen en doodgegooid wordt met allemaal blote foto’s van “zogenaamde” dates! Ben je net weer vrijgezel en heb je iets leuks te melden / te wensen vertel je disaster dates en spannende verhalen hier!! net 4 weken geleden is me verkering van 2 jaar uitgegaan, en ben nieuwsgierig naar leuke verhalen :slight_smile:

Ik ben nog jong, maar wel ‘vrijgezel’ :stuck_out_tongue:

[i]Meldt zich.

Ben erg eigenlijk blij om. Als je hier op het forum is kijkt, vriendje dit, vriendje dat, probleem zus, probleem zo. Daar hebben wij allemaal geen last van![/i]

Ik meld me haha, de laatste keer dat ik n vriendje had was 2,5 jaar geleden :""")

hi

Single and happy

+1.

Ik word er helemaal gek van, ik woon in een dorp en er zijn echt helemaal geen leuke jongens te vinden hier :confused:

Het is zo saai om niet verliefd te zijn :3

Bij ons is alles ook op

Sinds een weekje :C

Ik al een paar maanden. En ben er blij om >.<

Ik ben een paar maanden weer single, ben nu eindelijk over mn ex heen. Alleen ik mis het zo om lekker bij iemand te knuffelen en lief doen enz ):

Ik meld me, het lijkt wel alsof alle knappe en lieve/leuke jongens al bezet zijn en enkel de weirdo’s en asshole’s overblijven :c

Forever alone…

@ Syrinx Agree
Nouja er komt vanzelf wel weer een leuke jongen
heb er niet zo’n haast bij eigenlijk

Op de leeftijd 30+ mag je je zorgen maken. :grin:

^ik ook niet, maar ik zou het wel fijn vinden om weer iemand te hebben waar ik van die speciale vriendje-vriendinnetje momenten mee zou kunnen te beleven. Haha :grinning:

@TS
Hetzelfde :’) 4 weken geleden ging mijn relatie ook uit van 2 jaar en een beetje.
EN IK MIS EEN VRIENDJE. Ik weet gewoon niet meer anders. We waren bijna elke dag bij elkaar en ik mis het idee dat er niemand is die mij een knuffel geeft en die dingen.

Ik ben geen vrijgezel meer dus hoop niet dat ik dit topic verstoor.
Maar ook ik ben een lange tijd alleen geweest waarvan ik tijdens het laatste jaartje toch wel zoiets had van nou … Ik had het eigenlijk laten varen en dacht achja we zien t wel en toen kreeg ik iets met mijn huidige vriend, waar ik al langer gewoon vrienden mee was. Zo zie je dus, het kan opeens toch snel gaan. Beste tip: vooral niet op zoek gaan, blijkbaar straal je dan iets uit:P

En voor de happy singles: Enjoy it! (je hoeft tenslotte geen rekening te houden met een vriend/vriendin en irritaties in je relatie heb je ook geen last van, genoeg reden dus om niet bij de pakken neer te zitten)

Sinds een paar week weer vrijgezel … Een relatie van 1,5 jaar gehad.
Vind het opzich wel prima nu