Het vriendje van me zus.

Heey dames.

Ik zit met een probleem (again).
Mijn zus heeft een vriendje, heel leuk.
Het is een onwijs gezellige jongen, en ik had voorheen ook gevoelens voor hem.
Waarom? Geen idee, hij trok me aan door zijn bruine ogen denk ik. Idk.

Gister avond, (in niet zo’n nuchtere toestand) heb ik een heel gesprek met hem gehad hij was heel lief echt aardig. Ik zei:’’ Sorry ik vind je leuk…’’ enzovoort. Hij zei:’’ Nouja zo’n knappe en lieve meid ken mij niet leuk vinden!’’ Dus toen later kreeg in een kus van me op me mond, oke tegenwoordig stelt dat niet meer zo veel voor maar het was wel iets.
Hij had gezworen niks door te vertellen, alleen ik ben daar niet zo zeker van dat hij dat echt voor zich houd.

Als m’n zus het hoort hang ik, en hij ook.
Maar wat moet ik hier nou weer mee?

Liefst!

Wow wat ben jij een kut zusje :")

Beter vertel je het je zus wel gewoon en maakt zij het snel uit met die lul.

Niks. Het is de vriend van je zus. Dat is gewoon not done. Afblijven dus.

Ooo wat een kut situatie…

Ja ik zou het eigenlijk wel tegen je zus zeggen… Het is toch je zus en ja het is lullig omdat jij het bent, maar als het iemand anders was geweest had je het wss wel verteld toch? Je zus verdient denk ik wel iemand die 100 % voor haar gaat… Ookal wil je geen ruzie, zou het toch vertellen.

Ik vind het niet kunnen van jullie allebei eigenlijk… Ik vind dus ook dat jullie het haar gewoon moet vertellen dat jullie dit achter haar rug om hebben gedaan en dan maar kijken hoe je zus erover denkt. Maar ik had het zelf al nooit gedaan, omdat het de vriend van mijn zus is, ál is hij nog zo leuk, je had je moeten beheersen en hij helemaal.

gewoon vertellen denk ik
als je zus er zelf achter komt wordt ze nog bozer waarschijnlijk.
wat een slecht vriendje

Eh ik denk dat ik misschien nog wel bozer zou zijn op m’n zusje hoor :") Ik bedoel, zo’n jongen kan uiteindelijk toch een enorme asshole zijn (en dat kom je wel vaker tegen) maar je fucking ZUSJE. Dan weet je toch dat jij je vriendje helemaal leuk vindt & blij met hem bent en dan flikt zij zoiets. Ik snap niet dat je zoiets kan doen tegenover iemand waar je zo’n band mee hebt.

O wat erg ik voel me zo’n slecht zusje :’)
Het is geen slechte jongen, hij deed me alleen een plezier denk ik.
Hij komt helemaal op z’n brommer hier naar toe, en het is altijd een uur rijden, als hij der niet egt leuk vond komt hij toch niet bijna elke dag lang om haar te zien?

“Hij deed me alleen een plezier”. Lekker vriendje. Fijn voor hem dat hij geen slechte jongen is, maar als hij zo tegen andere meisjes doet “om ze een plezier te doen”, zit er toch ergens iets niet goed.

Ja oke, maarja drank hea. En een kus, stelt tegenwoordig ook niks meer voor toch?

Probeer jezelf nou niet goed te praten, zeg. Dit kan ook gewoon écht niet.

Ja, het is ook een beetje slecht dat hij JOU een plezier doet. Alsof je graag het vriendje van je zus af wil pakken? Misschien gebruikt hij je zus voor seks , kan ook nog he dat ie daarom komt

Drank is het slechtste excuus ooit. En als je een vriend hebt, stelt een kus imo zeker wel wat voor. M’n vriend moet dit tenminste echt niet flikken, en al helemaal niet met m’n zusje :") die ik niet heb maar you get my point

Au. De vriend van een vriendin is al absoluut verboden terrein, maar die vriendin kan je altijd nog ontlopen. Maar de vriend van je zus… éxtreem verboden terrein.

Voor seks doet hij het wel degelijk niet, hij heeft ook nog nooit gesekst en wilt het voorlopig zo houden ook.
Zit ik nu fout omdat ik tegen heb zeg dat ik iets voor hem voelde en hij mij een kus gaf?

Ja, dat zit je absoluut.

Want, ik melde gewoon wat tegen hem. Het was zijn actie dat hij me een kus gaf…
Het is fout, maar ik zit niet fout?

:hammer: