Het vriendinnetje van mijn broer

Ik mag het vriendinnetje van mijn broer totaal niet. Ik vind haar nep en ze liegt over van alles. Iedereen uit mijn familie vindt hetzelfde maar mijn broer ziet het niet en verdedigd haar. ze ging deze vakantie mee op vakantie en ik probeerde aardig te doen, maar het ging gewoon nogal moeilijk omdat ze nooit luistert naar wat je zegt ofzo. Wat moet ik nu doeen?

contact proberen te vermijden?

Gewoon negeren.
Je hoéft niet met haar om te gaan.

Oeh, das vervelend. Je hebt het je broer wel duidelijk gemaakt, meer kan je niet doen. Als je probeert tussen hun te komen, denk ik dat je de relatie tussen jou en je broer verpest. Als ze echt zo nep is komt je broer er denk ik vanzelf nog wel achter.

Dat kan niet. Mijn moeder mag d’r ook niet maar ze kiest mijn broers kant en zegt dat we allemaal aardig tegen haar moeten doen. Dus als ik ga proberen contact te vermijden wordt mn moeder boos op me en moet ik mijn excuses gaan aanbieden aan het vriendinnetje, en dat is het laatste wat ik wil

Ja dat snap ik.

Misschien een optie als die vriendin komt zoveel mogelijk bij vrienden te zijn ofzoiets?

hahahah sla dr
nee grapje. gewoon je eigen ding doen op vakantie en proberen je aan te sluiten bij een vriendengroep zodat je zo min mogelijk bij haar hoeft te zijn.

Probeer je moeder uit te leggen dat het er nou eenmaal niet inzit dat jullie dikke vriendinnen worden, natuurlijk hoef je haar niet totaal te negeren maar je hoeft ook weer niet diepzinnige gesprekken met haar te starten. Doe gewoon oppervlakkig vriendelijk tegen haar, zolang je aardig blijft kan ze jou ook niets verwijten. En als ze echt zo onaardig is, zal de relatie tussen haar en je broer ook niet al te lang duren…

Ik heb dat juist andersom. ik mag het zusje van mn vriend niet :stuck_out_tongue: haha
ofja volgens mij mag ze mij niet. Soms zijn we samen alleen thuis en ze zegt echt niks. En als je iets zegt word het nooit meer een gesprek van 3 zinnen.
ïk vind het erg zonde. Ik heb het vaak geprobeerd. Ook tegen mn vriend gezegd en hij vond het ook wel raar maarja, als je het blijft proberen en er gebeurd niks dan houd het denk ik op. Ik heb er nu al een maand of 3 scheit aan gekregen. Ik heb zoiets van dan niet. Dus misschien moet je het ook maar laten. Ik bedoel als jullie zelfs samen op vakantie zijn geweest! en het werkt nog niet. Misschien mag je elkaar dan gewoon niet.

Ik ken het, helaas.

Als je der ziet gewoon gedag zeggen en dan haar gewoon laten en wat de andere zeggen. ik heb echt verder geen tips, ik ben best hecht met de vriendin van mijn broer.
@backtobasics
Ik denk dat dat zusje je niet mag omdat ze waarschijnlijk bang is dat je der broer van der afpakt. Ik had dat gevoel ook bij het eerste vriendinnetje van mijn broer haha.

Je hoeft haar niet aardig te vinden, het moet immers van twee kanten komen.
En het is niet jou vriendin, dus je hoeft er niet mee om te gaan, dus dat scheelt weer ff

pff vervelend! nouja, je broer komt er vanzelf wel achter als ze echt zo is als jij denkt. gelukkig mag mijn vriend de mensen bij mij thuis en ik zijn ouders en broertje/broer/zusje