Het voelt zo anders..

Ik vind dus een jongen van mijn werk leuk! En in het begin ging het vet goed en de hele tijd vet lieve smsjes en op msn, maar we liepen ook steeds gewoon hand in hand =). En toen zijn we ook samen naar de film geweest! We hebben zelfs al een x gezoend…Maar de laatste tijd doet hij anders. Heb hem sinds zondag niet echt meer gesproken. Maar het ergste vond ik wel dat toen ik vroeg wanneer hij kon afspreken (dat zouden we tenslotte nog een x doen) hij zei: “geen idee :p”
Ik voel me erg rot om (maar ook omdat er iemand uit mn familie is overleden) Hij stuurde wel een sterkte smsje maar zonder hartje wat hij ALTIJD deed. Ik zie hem vrijdag maar heb er helemaal geen zin in… :nauseated_face:
Wat moet ik nou doen zeg? geen contact meer zoeken ofzo? =(

ik zou een 2 weken niks van je laten horen en dan contact opnemen. als hij hier hetzelfde op ingaat als je vertelt in je beginpost zou ik hem laten.

maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij gewoon een dipje heeft.

Een dipje waarbij hij wel elke avond bij vrienden is… -.-
Maar het probleem is dat ik hem elke vrijdag en zaterdag zie! (ivm werk) en we liepen ook altijd samen naar huis. Maar dat meelopen ga ik denk gewoon afzeggen want heb er niet echt zin in als hij eerst zo doet en dan weer vet erg knuffelen enzo. :expressionless:

maak er vrijdag gwn wat leuks van
en dan kan je altijd nog beslissen of je er wat mee gaat doen of niet