wosh
Misschien iets dat voor jou niet werkt, maar ik zou gewoon straight forward zijn.
De meeste jongens snappen hints toch niet, en dan ben je weer weken verder. Als hij je niet leuk vind, dan doet dat even pijn en is dat kut (trust me, dat heb ik meegemaakt), maar dan kan je hem in ieder geval van je afzetten!
En als hij je wel leuk vind, HOERA! Haha.
gewoon doen! ik weet dat het heel erg eng is, maar iemand moet toch beginnen? anders komt er nooit wat!
Ik zeg dan altijd maar nee heb je, ja kan je krijgen. Als je zijn nummer nog niet hebt zou ik die eerst vragen. Praat met hem via whapp, dan is het misschien minder eng en durf je meer te zeggen. Laat hem weten dat je hem leuk vindt, zeg het hem of vraag aan hem wat hij van je vindt.
Ik weet hoe moeilijk het is om het te zeggen, maar het is wel het beste! Beter achteraf wat teleurstelling (misschien dan ) dan je nog maanden blijven afvragen wat hij van je vond en balen dat je het niet hebt gezegd
Ik zou idd proberen duidelijk te zijn, dat is het beste, en dan bijv voor te stellen om samen wat leuks te gaan doen, niet gelijk verkering ofzo, want dat kan natuurlijk een beetje overweldigend zijn…
U GO GIRL, het komt allemaal goed!
ik zou gewoon vragen, iets van ‘dus hoe gaat het in het liefdesleven’ ofzo
wosh
Als je dat durft echt respect, zou ik zelf echt nooit durven.
Gewoon doen! Veel succes!
Misschien kun je hem een berichtje sturen (de dag ervoor), dat je het leuk vind om hem weer te zien. Dan laat je het al best duidelijk merken! En weet je wat mij wel een grappig idee lijkt? Dat je hem bijvoorbeeld vraagt of hij misschien iemand leuk vind, en als hij het terug vraagt zeg je ja, en dan omschrijf je precies hem (dus qua uiterlijk, en innerlijk, en waarom je dat zo leuk vind), maar je zegt dus niet dat hij het is.
Haha een beetje random, maar hij MOET het dan wel doorhebben toch?
Hoe dan ook, succes!
Dit ^ vind ik echt heel erg goed bedacht!!! Is echt leuk, grappig en lief!!