'Het' vertellen aan je moeder

Hi, ik had ff een vraagje als jullie ontmaagd worden, ga je het gelijk aan je moeder vertellen en zo ja hoe ga je dat dan doen???

Mijn moeder weet niks daarvan.

Ik ga het haar niet vertellen.
En ze zal zelf ook wel kunnen bedenken dat ik wanneer ik heel lang iets met een jongen heb en inmiddels ook niet meer 12 jaar oud ben, dat ik op een gegeven moment seks met hem heb.
Je verteld je moeder ook niet: “Hé mam, ik heb vandaag voor het eerst *random seksuele handeling verricht*”
Ik denk dat ik dat gewoon niet vertel en het zal mijn moeder ook niks kunnen schelen, zolang ik niet zwanger raak en een SOA krijg. Ik ben inmiddels oud en wijs genoeg denk ik.

Ik heb niks verteld, ze hoeft het toch niet gelijk te weten? Ze komt er vanzelf wel achter/ze heeft het vanzelf door.

Mijn eerste gedachte toen ik de titel zag was: ‘‘Awkward!’’. Dus nee, ik zou het niet aan mijn moeder vertellen.

Idd vind zelf ook een beetje Akward om te vragen!! denk ook niet dat ik iets ga vertellen ofzoo

Nou nee…dat heb ik echt nooit met mijn moeder besproken.
Ik kan alles bij haar kwijt maar mijn seksleven vind ik toch echt te privé en onwennig om met haar te bespreken.

eh ik wilde aan de pil en toen was t wel duidelijk

-

Ik had het wel verteld 2 dagen erna ofzo, maar had daar ook wel een speciale reden voor. Ik zei gewoon; ‘‘mama… ik heb seks gehad :|’’ hahaha

ik zou het denk ik niet vertellen. Ik denk dat ze dat wel beseft als ik aan de pil zou gaan.

Mijn moeder vroeg het :’) Maar het gesprek was niet langer dan 3 zinnen. Daarna nooit meer over gehad.

Heb het er op een gegeven moment gewoon over gehad, ze vroeg of ik het nou al wel eens had gedaan en toen eerlijk toegegeven… Heb altijd overal kunnen praten met haar dus ook hierover, gelukkig…

Van mijn ouders moet ik het tegen ze zeggen als ik ‘‘het’’ wil doen, dan gaan we de pil halen of zo en ze willen het liever niet zelf ontdekken, heeft met vertrouwen te maken of zo maar het lijkt me vet moeilijk om er over te beginnen ben zelf nog maagd en ik hoef het ook nog niet, geen behoefde voor :wink: maar het lijkt me lastig :blush:

Ik heb het een paar maanden erna een keer terloops verteld toen het ter sprake kwam. Zo’n probleem is het nou ook weer niet :’) Als je tenminste een normale band met je moeder hebt.

Ik heb het 5 minuten nadat mijn vriend wegging verteld.
We zijn daar close genoeg voor…

Ik zou echt niet weten waarom ik dat aan haar verteld had moeten hebben.

Ik heb het haar ook niet verteld, neem aan dat moeders zulke dingen wel aanvoelen zeg maar