Het verschillende opdrachten contest #2

[s]Voll!!

Hello Girls!!

Omdat mijn vorige verschillende opdrachten contest een poosje geleden is afgelopen, wil ik nu weer een nieuwe beginnen. Een paar voorbeelden: Looklets, fotografie, Gedichten, verhalen en nog veel meer!
De deelnemers:

-damietworld
-SHELOVESYOU_
-SetMeOnFire
-Sleepingbeautyx
-Jxstyle
-Ilusz

Jury: Butterfly98
Dikgedrukt = opdracht ingeleverd

Opdracht 1: Jullie krijgen een foto die jullie moeten bewerken.
Je mag helemaal zelf weten hoe. Maar je moet wel duidelijk verschil
zien tussen de foto die je van mij krijgt en jouw bewerkte foto.
Deadline: Za 12 mei 2012 tot 13:00

Winnar van deze opdracht: Ilusz (Jij krijg bij de volgende opdracht 0,3 bij je eindcijfer opgeteld)
Afvaller van deze odpracht: SHELLOVESYOU_(Jij ligt er helaas uit)
~[/i]

Opdracht 2: Maak een tekening van jouw droomhuis.
Het hoeft niet perse realistisch te zijn.

Als je niet zo goed kan tekenen, of liever iets anders doet… Is hier de andere keuze: Je bff nodigt je uit om te gaan picknicken. Wat doe je aan? Verwerk dit in een Looklet.
Deadline: Ma 4 juni tot 16:00

Winnaar van deze opdracht: Ilusz (Jij krijgt er bij de volgende opdracht 0,3 bij je eindcijfer opgeteld) alweer (:
Afvaller van deze opdracht: Jxstyle (Jij ligt er helaas uit, sorry!)

Opdracht 3 Ik wil dat jullie een mooie collage maken van jullie perfecte kamer! Dat mag online, maar ook op papier.
Ik ga letten op orginaliteit en beschrijving. Heel veel succes!
Deadline: Wo 20 juni tot 15:00[/s]

ik doe mee! x

Oke leuk!

Ik doe ook mee! :wink:

oke^^ ik zet je er bij

Ik doe mee :d

oke leuk!! ik zet je er bij^^

Iemand??

i’m in :slightly_smiling_face:

Wat houdt het precies in? Ben nieuw hier:)

@SHELOVESYOU_ Leuk! ik zet je er bij

@Letsz, ik zal het ff uitleggen: ik geef dus een odpracht. bijv. iets fotograferen. bijv. je mobiel (ik verzin maar ff wat.) dan fotografeer jij je mobiel een stuur je die in. Maar het kan ook iets anders zijn zoals een gedicht schrijven of een verhaal, en nog veel meer! Snap je?

Weet je hoe je iets in kan sturen?? anders wil ik dat ook nog wel ff uitleggen hoor :slightly_smiling_face:

er kunnen er nog 6 meedoen :slightly_smiling_face:

anders zet ik opdracht 1 er alvast op… dan willen er misschien wel meer meedoen! ik zet hem er zo op

Image and video hosting by TinyPic

Jullie foto voor opdracht 1 ^^ Succes!!

Nouja, ik wacht dan nog eventjes:D
Het is wel echt een leuk idee! Maar laat ik eerste de boel hier een beetje verkennen:)

kan ik ook nog ff mee doen

hoee moet je hem inleveren en wanneeer

@ Letsz, ja is ook goed!
@Springshine, ja je kan nog mee doen. Wanneer je hem in moet leveren hoor je nog. Je moet de bewerkte foto bewerken en dan bij je afbeeldingen opslaan. dan moet je naar bijv. Tinypic gaan en de afbeelding uploaden. dan zie je een link. die link kopieer je. dan klik je hier bij ‘plaats een reactie’ dan klik je in die balk hierboven ^^ op het foto’tje en dan plak je die link daar in. en dan kan iedereen jou bewerkte foto zien. Snapje? sorry van het niet makkelijker uitleggen :slightly_smiling_face:

kom op people!! er kunnen er nog 5 meedoen!!