Heb je ook zin om verhalen te schrijven/af te schrijven? Dan ben je bij de juiste adres. In deze topic kan ieder een verhaal schrijven of een verhaal afschrijven.
Veel schrijf plezier!
Het eerste verhaal, ik hoop dat jullie het wat vinden. Maak er maar zelf een einde aan!
Alleen liep ik door het park, het was avond, zo tegen 21:30. Het was behoorlijk stil, er was echt niemand. Het waaide behoorlijk hard en het stond op het punt van regen. Ik kreeg een naar gevoel, een gevoel als of iemand mij volgde. Langzaam ging ik toch wat sneller lopen, bijna rennen. Ik was bijna aan het eind van het park, dat betekende dus dat ik bijna thuis was. Aan het eind van het park stond een bruggetje, het bruggetje stond bijna op instorten, er groeide planten op en de stenen waren al half afgebrokkeld. Bij het bruggetje aangekomen stond daar een man, ofja ik wist eigenlijk niet zeker of het een man was, het zag er zo uit. Ik liep met een grote bocht om de man heen maar toen ik het bruggetje uit liep begon het pas. De man pakte met zijn hand mijn schouder. Ik draaide me om, ik zag een man, een man met een blik die er niet vertrouwd uit zag. De man trok me mee, naar een huis…
Verzin maar een eind