Het verbeterde 'Onnodige topic/reactie' topic

Dag dames,

Gezien het vorige topic helaas is gesloten omdat het, volgens de MODs het op een slow begon te lijken , is er nu een nieuw topic.

Alle onnodige topics en reacties kunnen hier gepost worden, in plaats van om een onnodige reactie in het nuttige topic te posten. Zo raken we minder geïrriteerd, voorkomen we ruzie [size=1pt](zoals recent die van een bepaald jonger iemand), delen we elkaars gevoelens, zijn we lotgenoten en hopelijk stijgt het niveau van Girlscene dan eindelijk. Dus GS, zie het als een overwinning en als een goed initiatief het niveau op te krikken!

Gelieve niet te slowen.

Niets te danken, graag gedaan en alsjeblieft!

Ik wil graag mijn levensverhaal delen, alhoewel ik het niet nodig vind om een apart topic hiervoor aan te maken.

Ik ben horsegirl :blush: grapje maar ik mis haar

Ik wil graag een topic aanmaken over wie mijn portfolio wil afmaken. Ik verbrand dat ding nog een keer.

Ik zoek sponsors voor dit topic. Wie wil?

In het ‘mooiste foto topic’ postte een meisje haar foto. Vervolgens kreeg ze twee keer een lief complimentje van 2 meisjes. Dit ene complimentje is ook gelijk hun enige bericht, wat mij doet vermoeden dat het meisje dat haar foto heeft gepost deze accounts heeft gemaakt om zichzelf complimentjes te geven.

Ik ben gefrustreerd.

Sommige mensen hier zijn nog te dom om te poepen.

Ik heb de nieuwe Horsegirl account gevonden :-o. Kijk naar haar uit! Ze is gevaarlijk.

Er is iemand terug! SHE’S BACK.

:grinning: >:grinning: >:grinning: >:grinning: >:grinning: >:grinning:

ze wil nu dus. dat de ‘echte’ heartbroken haar naam gaat veranderen terwijl zij de gene is die haar naam heeft gestolen.

what the f…

Paardje kan t altijd proberen :grinning_face_with_smiling_eyes: +10 haters heeft ze er weer bij. Ze is lekker bezig.

HOU OP@!

HOU OP@!

Hou op. Dat vroeg ik niet, ik vroeg hoe ik MIJN naam moest veranderen.

profiel → accountinstellingen → weergeven naam → click → typ nieuwe naam in → opslaan.
Dit word trouwens heel vaak gevraagd en uitgelegt bij het sub-forum over girlscene.

Gedaan :slightly_smiling_face:

Krijg ik nu een sticker?

Ik wil “het grote ik-wil-een-sticker-topic” maken waar mensen kwijt kunnen wat ze goed hebben gedaan en dan ze een digitale sticker geven. Maar dan wel met leuke stickers en geen paarden ofzo. Ik denk alleen dat dat te onzinnig is.