Het vakantieliefde topic

Aangezien ik wat vragen over vakantieliefdes zag dacht ik waarom is hier geen topic van?
Hier kunnen jullie je verhalen plaatsen of vragen stellen :slightly_smiling_face:

Hmm ik had vorig jaar echt de perfectie vakantieliefde.
Hele dag samen chillen op t strand, savonds ook en daarna '‘thuis’'gebracht worden door hem. Ah hij was echt een schatje. Daarna in Nederland nog heel even geprobeert maar we woonden te ver van elkaar en dat wou ik niet.

Awh dat is echt lief. Ik denk eigenlijk dat de meeste vakantieliefdes wel sneuvelen
Omdat je op vakantie al een stuk relaxter bent heen verplichtingen of afspraken
En de afstand lijkt me nummer 1 problem

Maargoed op vakantie in de armen liggen van een Italiaan/Fransman etc
Is altijd fijn

Ja hij was dan wel nederlands, en echt, als hij gewoon in mijn woonplaats of iig op fietsafstand woonde, hadden we nu sowieso iets gehad. We pasten zo goed bij elkaar, maar ik had gewoon geen tijd om 3 uur te reizen heen, en 3 uur terug om elkaar te kunnen zien. Dus ik hem 't afgekapt, met veel moeite. Maaaarja.

Ehhh, dit jaar voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest met een vriendin naar Blanes. Mijn instelling: Geen jongens, alleen maar relaxen. De eerste dag was het gelijk raak en een super leuke jongen ontmoet en daar de rest van de week en zijn vrienden mee opgetrokken. Hij woont 10 minuten bij me vandaan en wilde ook meer dan alleen een vakantieliefde.

Zo gezegd zo gedaan, we hebben nu al een paar keer afgesproken en heb zelfs al zijn ouders ontmoet. Cliché gevalletje van liefde op het eerste gezicht?

Herinnert iemand zich het verhaal nog van de vakantie van iemand waarin de beruchte paardrijlaarzen voorkwamen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nope vertel :slightly_smiling_face:

Dat lijkt mij echt geweldig om je vakantie liefde 10 minuten van jou vandaan te hebben

Jaa haha !:stuck_out_tongue:

het overkomt mij altijd dat leuke dingen op het laatst komen; deze keer ook. op de een na laatste dag ging ik met mijn beste vriendin en een andere vriendin chillen met mensen op het strand. ik had het koud dat was duidelijk te zien. een jongen vroeg of ik het koud had en ik zei ja, hij sloeg een arm om me heen en we hebben de rest van de avond zo gezeten. toen ik naar de tent moest (ik was al te laat) hebben we gezoend. de dag er na moest ik weg, maar we gingen nog wel even chillen met een vriend van hem en een paar vriendinnen van mij. niet heel gezellig - het was best ongemakkelijk. maar op het eind hadden we nog een keer gezoend… het is zo kut dat het op het laatste kwam, we appen nu wel en zo, maar hij woont ver weg dus ik kan er niet zomaar heen, tenminste een uur met de trein… herkent iemand dit? :frowning_face:

jep, heeeel herkenbaar. :frowning_face:

Jaaaa maar we houden gewoon nogsteeds contact en hij is ook al hier geweest. Ookal is het 2 uur met de trein.
Ik ben toch student, kan dus gratis reizen dus ik vind het helemaal leuk :grinning:

ja :slightly_smiling_face: