Het vakantie en uitjes topic!

Barcelona? Is een mooie stad met strand! En genoeg te doen verder.

ik wilde in de zomervakantie op stapvakantie met een vriendin, maar die heeft nu blijkbaar geen geld terwijl ze wel tegen iedereen verder zegt dat ze met iedereen meegaat… beetje een kutsituatie dus.

Ik ga naar Peru! En ook Bolivia/Ecuador/Colombia (1 van de 3).
ZO veel zin in

Toch stiekem eenbeetje jaloers :wink:

Hier een weekje Barcelona in April met vrienden verder Zuid-Afrika met mijn vader deze zomer. Zo’n zin in!

Wij hebben geboekt, Turkije it iss :upside_down_face:

Ik ga in februari een weekje naar Londen met een vriendin! Ben daar echt aan toe na alle stress van afgelopen semester.

Ik zat eerst te twijfelen of ik nog wel met m’n ouders mee wil gaan in de zomervakantie, maar ze gaan misschien naar een enorm huis in Griekenland dus ik ga waarschijnlijk toch weer mee haha.

Thanks voor je reactie, ben toevallig vorig jaar naar Barcelona geweest. Maar gister hebben we besloten om naar Zakynthos te gaan :slightly_smiling_face:. Heb er nu al zin in !

Oh ik heb zooooooooo veel zin in Ibiza. Ik heb nu al weer allerlei dingen uitgezocht die ik wil zien, die we 2 jaar geleden nog niet gezien hebben, of waar ik gewoon weer heen wil. Het is écht zo’n mooi/leuk/magisch eiland.

Ik ga in de zomer 3,5 week naar China, dus als iemand tips heeft hoor ik het graag!

Ben in 2016 in Boedapest, Maleisië, Thailand, Singapore, Gdansk (srprs.me) en Praag geweest. Naast China willen we waarschijnlijk ook nog op citytrip.

Lijkt me echt zo tof. Volgens mij zijn die mensen ook heel aardig. Wel tof dat je eerst samen met je broer bent geweest.

Wat leuk Lotje! Heb je de link van jullie reis? Wil graag weten waar je terecht komt :slightly_smiling_face:

Late reactie, maar dan zou ik naar Toscane gaan. Dan zit je midden tussen allemaal grote steden in dus kun je veel zien. Ik zat toen op een camping in Cecina, in dat dorpje was gewoon een treinstation dus toen zijn we zelfs een dagje naar Rome geweest.
Verder is Florence een aanrader, Sienna en Lucca zijn ook wel leuke plaatsjes.

2017 wordt het eerste jaar sinds mn geboorte dat ik niet op vakantie ga… dat wordt even wennen dus haha. Ik zou eerst roadtrippen/interrailen door UK/Ierland met mijn vriend, maar we willen eind 2017 gaan samenwonen dus we hebben het geld daarvoor nodig “helaas”.

Ik ga 20 maart weer naar Miami (Ultra Music Festival) en daarna LA. ZO EXCITED.

In plaats van een roadtrip misschien een lekker weekendje weg? Of weekendje festival? Ben je er toch nog ff tussenuit! :slightly_smiling_face:

Ik ga een weekje met mijn vriendinnen naar Boedapest en een weekje met mijn ma naar Rhodos :slightly_smiling_face:

Deze zomer gaan wij (vriendlief en ik) samen naar Gran Canaria. Ik heb er echt super veel zin in :upside_down_face:

Leuk! een vriendin van mij is daar afgelopen herfst geweest, ze vond het echt een aanrader!

Ik ga deze zomer denk ik weer naar Mallorca op vakantie, Ik wilde eerst ook nog naar Portugal, maar een rijbewijs kost helaas ook geld en dan van de herfst naar Londen

Is er iemand naar Titanic deluxe in Belek geweest? Ik wil er dit jaar hene met mijn vriend!