Het Urban Outfitters Topic

De UO in brussel is ook echt suuuper! Heb er een lipcote gekocht, was er al superlang naar opzoek en dan vond ik hem opeens daar, fuckyeah!

Ik was er in Brussel, heb er een Le Petit Prince shirt gekocht :slightly_smiling_face: En afgelopen zomer heb ik er nog een Seafolly bikini gekocht.

Iemand een idee hoe dat met die douane kosten zit? Bij welke kosten je het pas krijgt of heb je dat sowieso? En hoe kun je het voorkomen? Door aan te geven ergens toch? Maar hoe werkt dat? Als iemand het weet, graag een note sturen.

^ douanekosten kan je niet voorkomen helaas (of ik vergis me terribly, maar dan zou ik ook graag wel willen weten hoe je het kan omzeilen :’))

Bestel je vanuit een niet-EU land en blijf je onder ongeveer €20, hoef je niks bij te betalen, komt het bedrag daarboven, dan wel. Op de website van de douane kan je met een beetje zoeken zien wat je ongeveer aan kosten kunt verwachten (klik hier voor een tabelletje) en op de website van PostNL staat (als je hier klikt) wat je aan inklaringskosten kunt verwachten.

Bij grote webshops kun je niet vragen of ze ‘gift’ of een lagere waarde op je pakketje zetten omdat dat eigenlijk tegen de wet is.

Inklaringskosten zijn standaard volgens mij 12 euro nog wat.
Daarnaast komt er nog btw over het aankoopbedrag.(excl. verzendkosten, die worden er niet bij gerekend).

Wou super graag een jurkje bestellen die ik al heel lang zoek, op de US site stond 'ie alleen.
40 dollar verzendkosten, dat is meer dan 't jurkje :pensive:

wow 40 dollar voor het verzenden? Dat is wel erg veel… :confused:

Anyway ik kon het niet laten om deze schoenen te kopen, afgeprijsd naar 27 euro + nog 20% korting eroverheen. :3

http://www.urbanoutfitters.co.uk/content/ebiz/urbanoutfitters/invt/5314466122235/5314466122235_Assort_l1.jpg

En toen heb ik deze ook maar meteen erbij besteld. :’)

http://www.urbanoutfitters.co.uk/content/ebiz/urbanoutfitters/invt/5554410571000/5554410571000_Green_l2.jpg

De goedkoopste verzendkosten op de US site zijn toch 30$?
Ik ga in januari bestellen, zoals ik vorig jaar ook heb gedaan.

De Britse site valt me de laatste tijd vies tegen.

Net mijn pakketje met een heerlijke cardigan en een shirt ontvangen!

super mooie kleren! maar wel erg duur :frowning_face:

^ Dan moet je maar eens tijdens de solden gaan, als er een winkel bij je in de buurt ligt in Antwerpen ga ik wel eens dan heb je echt stukken voor 15euro :’)

Ik wil heel graag wat bestellen, maar de verzendkosten zijn €7,95, en ik wil iets halen voor €12,-. Dus zou er misschien iemand willen meebestellen, en dat we dan de verzendkosten samen delen? (:

Ik bestel ook echt alleen maar wanneer de sale is, anders vind ik het vaak te duur. :’) Ik hoop toch echt dat ik morgen mijn pakketje krijg. <3

@studdedskulls: ah hebben ze nu geen gratis verzenden meer? :<

^Oh nice! :grinning:

Verzenden ze vanuit Amerika? Want ik wil er schoenen bestellen, maar heb geen zin in douane en verzendkosten van 50 euro.

Er is zowel een UK/EU als een USA Urban Outfitters, dus het ligt eraan op welke van de twee sites je zit. Als je op .co.uk zit en de bedragen in euro’s of ponden kunt bekijken wordt het vanuit Engeland verzonden :slightly_smiling_face:

Dankje!

Hebben ze op beide dezelfde collecties? Want op de US site heb ik een paar schoenen gevonden dat ik wil, maar op de UK site kan ik ze niet vinden…

Nee, ik heb dat ook wel eens gehad met een jurkje, die dan inderdaad ook wel op US stond maar niet op UK. Helaas.

up

http://www.urbanoutfitters.co.uk/content/ebiz/urbanoutfitters/invt/5120439787811/5120439787811_Red_l2.jpg

Ik heb dit rokje gekocht :smiling_face_with_three_hearts: