Het Urban Outfitters Topic

Ik heb deze besteld

http://images-ff.asos-media.com/shmotterstorage/4276/large_d91de6a5-c61f-40c4-885c-4b04c5835861.png

ik heb hem al binnen, hij is echt fijn.
en nog wat spul uit de UO Antwerpen van een keer (: niet-afgeprijsde-kleding vind ik daar ook te duur.

Urban Outfitters is heilig maar te duur :c

Ja, hij was idd eerst 12 euro. Toen wou ik 'm eigenlijk al bestellen, maar had ik toch niet gedaan en nu ik gisteren zag dat de grijze nog maar 6 was, moest ik ‘m wel kopen. :’) Ik wou eigenlijk de witte maar die vind ik als nog te duur voor 27 euro. :B Als die nog afgeprijst gaat raken dan koop ik 'm als nog tho.

Ah die tas is super tof Sharan! :grinning:

Dit ja. Nu het sale is wil ik nog wel eens naar Antwerpen (en UO) :grinning:

De laatste keer dat ik er ben geweest vond ik het echt helemaal niks. En idd ook een beetje duur.

Ik wil op dit moment heel graag een broek van urban outfitters, maar hij is er nog maar in 2 maten en ik heb momenteel mijn salaris nog niet, dus ik hoop dat die broek er over 5 dagen nog in mijn maat is… Vullen ze eigenlijk bij in de online store? Of is out of stock ook echt out of stock?

Op welke manieren kun je bij UK betalen?

^Met creditcard en paypal volgens mij.

Weet iemand of ze nog bijvullen? :slightly_smiling_face:

ik had een keer een mailtje gestuurd over bepaalde schoenen die niet meer in mn maat waren, toen stuurde ze terug dat als ze out of stock zijn dat ze niet meer bijgevuld worden, maar nu, een maand later ofzo zijn ze dr ineens weer o.o
dus ik weet ook niet precies…

Ik zie trouwens dat ze nu WEL paypal accepteren op de USA site Ö

Maar shippen ze dan wel naar Nederland als je iets besteld vanuit de USA? En dan krijg je probably weer gezeik met douane kosten? :confused:

Anyway mijn pakketje is verstuurd! :grinning: Hopelijk krijg ik 't dinsdag binnen.

Ja, dat deden ze sowieso al. De douane kosten…dat weerhoud mij ervan :’)

Oh shait. Dadelijk wil ik daar weer bestellen. :’) De douane kosten vind ik ook niet zo leuk nee… Ik moest laatst voor een jurkje van zo’n 40-50 euro (van Modcloth) nog eens 17 euro douanekosten overheen betalen. :frowning_face:

Ik moet zeggen dat ALS ze sale hebben, ze ook ECHT sale hebben!
Ik heb een BB Dakota jas van 149$ voor 39$ gekocht :grinning: En nog veel meer, van zowel de Amerikaanse als de Britse site :B

Is er nog een kortingscode ofzo? Ik wil deze al zo lang bestellen, maar wil er geen 20 euro voor betalen + nog verzendkosten :>

http://4.bp.blogspot.com/-4w-AD_-MI4M/TiQ2sr-KyJI/AAAAAAAABNQ/B-t6KgS8oaU/s1600/Urban+Outfitters2b.jpg

Ik had een kortingscode omdat ik met net op de Amerikaanse site had aangemeld.
En ik heb nu twee keer van de Britse site eentje gekregen omdat ik wat artikelen meerdere dagen in m’n winkelmandje had zitten? Ö

Huh, hoe dat ineens? Via je mail ofzo?

Ja, de eerste keer in december(ik dacht vanwege de feestdagen) en een weekje terug nog, helaas wel net nadat ik bestelt had :’)

Aah, zou je hem willen delen? :’) Tenzij het een persoonlijke code is die maar 1 keer kan worden gebruikt natuurlijk :stuck_out_tongue:

Ja het is een persoonlijk code volgens mij…maar je mag 'm wel proberen, ik heb de laatste tijd genoeg besteld daar. :stuck_out_tongue:
Zal 'm je sturen via note, hij is voor de Britse UO site.