het últieme aftrekken

-

up

Ik denk dat je het gewoon op gevoel moet doen.
je kan hem best stevig vastpakken en dan idd varieren zoals je al deed. Hem zoenen terwijl je dat doet of lieve (beetje stoute) dingen in ze oor fluisteren.
Van beneden naar het topje, beetje creatief mee omgaan. Hij vind elke aanraking van jou al heerlijk!

Vergeet de ballen niet! haa klinkt beetje gek. Maar als je daar een beetje mee speelt en streelt, dan voeg je nog wat extra toe.

Maak het leuk voor jullie beiden! Op een gegeven moment krijg je er echt plezier in :wink:

Ga pijpen.

-

ik vind het best wel leuk om te doen hihi, beginnen als ie nog klein is en m dan steeds groter zien worden

ik ben ook pas geleden verder gegaan voor het eerst maar hij kwam echt al heel snel en voor ik het door had zat z’n kwakje al op mijn bed. moet ik gewoon van te voren al een zakdoekje ofzo er bij pakken? want echt na 1 minuut of minder komt hij al. :flushed:

Ik denk dat het voor hem al ‘hemels’ is als hij über geil is.

Dan was het vast zijn eerste keer of niet? Haha
Misschien is het handig als je zakdoekjes ofzo op je kamer legt, dan heb je het bij de hand!

Bij mij kwam hij niet zo snel maar hij’s ook al ervaren en hij stelde het heel erg uit. =P

Zakdoekjes, wc papier, ouwe sokken, hempjes, handdoeken.
Mogelijkheden genoeg om het mee op te vangen.
En ja het gaat er gewoon uit in de was.

Up.

Geen tips&trucs, niks? Ö

werkelijk geen flauw idee ;$
k heb net iemand voor het eerst getrokken, en hij “kwam”. (tatatatamm 1e x, pro XD)
maar was een beetje scheef ofzo, en toen zat mijn vest onder die naast zijn hoofd (jaja zn hoofd…) lag. oh en zn voetbalshirt, waarmee die net nog moest voetballen. ik lachtte em zo hard uit :blush: nja weet je ook gelijk hoever die sprayt,
oke niet interessant enzo maar wilde het even kwijt. SORRY :blush:

haha lache, het kan inderdaad best hard er uit komen :slightly_smiling_face:

Hahaha, ja dat viel mij ook op. xD Nu een paar keer getrokken dat hij wel kwam. Bleek dat hij eerst niet wilde omdat hij bang was dat ik het niet fijn zou vinden enzo (hij’s al een stukkie ouder met ervaring en ik ben nog behoorlijk groen). Maargoed, gister zei hij: ‘Je moet echt niet zoveel oefenen, je bent er té goed in.’
‘Echt!?’
‘Uhuh’
‘Haha, gelukkig, want ik weet helemaal niet wat ik doe. Ö’
‘Beginnersgeluk. :stuck_out_tongue:

Maargoed, ik was wel weer blij dat ik het schijnbaar wel ‘goed’ doe. xD

in het begin wist ik ook niet wat ik moest doen en heb m toen gevraagd. Hij heeft me toen voorgedaan hoe ik het moest doen door mn hand te pakken terwijl ik mn trok zeg maar, om het tempo aan te geven.

schrok echt van het tempo waarmee het sperma er uit spoot!

Hahaha, ja dat had ik ook! En hij heeft mij niet geholpen ik heb het maar gewoon een beetje geprobeerd en gelet op z’n lichaamstaal en ademhaling enzo.

Hahaha, ja dat had ik ook! En hij heeft mij niet geholpen ik heb het maar gewoon een beetje geprobeerd en gelet op z'n lichaamstaal en ademhaling enzo.

Konden jullie merken dat hij klaar ging komen, ik bedoel dat je dat kon voelen? Bij mij ging ie ineens hard zuchten en toen kwam het er uit

Ja dat had ik ook, zijn ademhaling werd steeds sneller een een beetje kreunen en toen was het inderdaad heel hard gezucht en toen kwam ie.