Hallo,
Ik date sinds eind januari met een superleuke jongen. Het was allemaal echt heel erg leuk en we hebben leuke tijd gehad samen. Het was altijd vrij serieus, we hadden het veel over de toekomst. Zelfs trouwen en kinderen kwamen voorbij. Het leek allemaal heel erg goed. Al snel ontmoetten we elkaars ouders en hij mijn vriendinnen. Ik heb zijn vrienden echter nooit gezien.
Hij had tentamens, ik heb daarna tentamens en daarna ga ik een weekje weg. Dit wisten we, dus we zouden elkaar een tijdje niet zien. Heel vervelend, maar hij zei nooit dat hij me miste ofzo… Nu heeft hij al 3x een beetje vaag gedaan toen we hadden afgesproken, en puntje bij paaltje heb ik hem toen 3x niet gezien. De laatste keer was afgelopen vrijdag. Hij zou komen maar hoorde niets van hem, dus ik ging hem bellen. Kreeg na 13 gemiste oproepen en paar uur later een appje dat hij net wakker was… Ik vroeg of hij nog kwam en weer uur later kreeg ik appje dat hij even douchen was. Ik vroeg weer of hij nog zou komen en weer uur later kreeg ik dat hij mee moest naar zijn oma. Ik ben compleet geflipt, we hadden elkaar 3 weken niet gezien en keken uit omdat elkaar weer te zien, helemaal omdat we elkaar de twee weken erna weer niet zouden zien… Maar nee hij kon er toch niets aan doen? NB, hij is 22.
Ik ben boos geworden en heb gezegd dat hij meer moeite voor me moet doen en nadenken over wat hij wil. Hij reageerde hier op met: okee doe ik. Vervolgens doet ie constant kortaf, en ik wil eigenlijk het gewoon ‘uitmaken’ (ook al is het nooit officieel geweest)… Maar hij wil gewoon geen moeite doen om af te spreken, terwijl ik graag wil praten… Ik wil weten waarom hij me dit aandoet, waarom het ineens over is en wat ik fout heb gedaan… Of er soms een ander is? Als ik hem bel neemt hij simpelweg niet op…
Wat zouden jullie doen? Ik wil hem eigenlijk negeren maar ik vind het zo moeilijk want stiekem heb ik hoop dat het goedkomt, ik wil hem niet kwijt… Maar dit is ook echt niet gezond, ik verdien beter…