het typische ''met condoom voel ik niets'' excuus

Bij seksuele voorlichting vorig jaar bij bio:
Met condoom voel je even veel als zonder.

Maar ik heb er geen ervaring mee :’)

Wij meisjes zullen dat ook nooit weten :'3

Mijn ex en ik vonden het ergens wel handig, want met condoom kwam hij minder snel klaar.

Ik heb van verschillende jongens gehoord dat met een stuk minder is. vind het zelf ook minder

Voel zelf ook verschil.

Dat denk ik niet.

vind je?

Een condoom is glad en als het goed is je het bij jou nat. Daardoor glijdt het als het ware makkelijker in en uit in plaats van dat het een beetje stugger is. Als het stugger is heb je meer weerstand en voelt het strakker en lekkerder. zoietss

[b][message=4516106,noline]Iminlove schreef op 29 December 2009 @ 17:41 [/message]:

Als je het nog nooit zonder condoom gedaan hebt, kun je dus ook niet vergelijken :pensive: [/b][…]

dat bedoelde ik toch ook zo dropje a.

Om even dit topic te bumpen~

Mijn vriend heeft hier dus ook last van. Nu vind ik het niet erg want ik ben streng aan de pil en is het niet nodig. Jammer is alleen dat ik blaasontsteking heb gekregen en vandaag van de dokter een antibioticakuur heb gekregen, seks met alleen de pil is dus eigenlijk niet veilig meer (doktersassistente zei van wel, maar apotheek en mijn gezond verstand zeggen nee). Ik begin die kuur stiekem pas maandag, kan mijn vriend dit weekend nog normaal van me genieten en zo veel pijn doet het niet. Maar daarna wil ik wel condooms gebruiken, iemand toevallig ervaring met condooms die extra stimulerend zijn voor jongens? Ik wil die namelijk best proberen, ik moet komende 3 weken namelijk aan de condooms.

een meisje voelt ook minder met condooms… toch?
ik bedoel, ik vind het een stuk prettiger zonder, ik merk zeker wel verschil enzo…

Realiseer je je wel dat als je dit weekend nog seks hebt zonder condoom en je vervolgens maandag start met een kuur waardoor je pil onveilig is, je kans kan hebben op zwangerschap?

Ik voel ook minder met condoom hoor.

Dat vind ik echt geen excuus. Je hebt van durex van condooms van het type fetherlite die echt heel dun zijn, m’n vriend vindt het helemaal geen probleem om die te gebruiken sinds ik gestopt ben met de pil. :S

Ik doe het liever niet van onveilig! Jammer dan dat het voor hem wat minder is maar als ik niet allergisch zou zijn voor de pil zou ik 'm wel gebruiken hoor.

Me vriend en ik doen het ook altijd zonder condoom. Veel beter dan met…

Ja, hij voelt dan wel minder inderdaad. Maar als je er niet zeker van bent zou ik het sowieso met condoom doen.

een condoom is zo dun gemaakt dat je eigenlijk amper verschil zou moeten voelen.

Ook het excuus van ‘‘hij past niet’’ slaat nergens op, ooit een keer onderzocht voor school… zelfs een klein condoom zou moeten passen.

Dan heb je een erg slecht onderzoek gedaan. Er zijn niets voor niets XXL condooms gemaakt.

De penis van mijn vriend is simpelweg te breed voor een gewoon condoom en hij zit dan ook of héél strak of scheurt tijdens de sex.
Bovendien voel je wel degelijk verschil met/zonder condoom. Heb je het zelf wel eens geprobeerd dan?

Van dat laatste kun je altijd zeggen ‘oh nee, laat maar eens zien dan’ :stuck_out_tongue:

ik heb het verschil geprobeert te merken,maar heb er weinig van gemerkt.
btw ik heb geen sex meer met jongens nu.

Neem een klein condoom, moet je is proberen uit te rekken… ja op school hadden wij daar een of ander apparaat voor. iig, het zal bijna altijd moeten passen.
of het moet wel heel extreem zijn XD

Hier ben ik het volledig mee eens, alleen doe ik het niet zonder (Heel afentoe wel). Ik gebruik idd de featherlite’s, die zijn meer gevormd en dunner dan normale condooms. Ze zijn wel duurder, maar dat maakt niet uit. Ik heb ook wel is jongens gevraagd bij welke ze ‘meer’ voelen, en dat is daadwerkelijk bij de featherlite’s.