het typische ''met condoom voel ik niets'' excuus

mijn vriend zei onlangs dat hij met een condoom minder voelt tijdens de seks dan zonder. Ik neem de pil dus vind het ok om zonder condoom te doen, we hebben allebei geen nare ziektes ofzo…

nu heb ik van een meisje gehoord dat zei het supervaak onveilig doet omdat haar vriend er te weinig van voelt met een condoom :open_mouth:
vind ik wel superdom eigenlijk…

Klopt dat trouwens eigenlijk wel, dat je als jongen dan ‘minder voelt’?
ik zou het niet weten :stuck_out_tongue: maar zoooo veel verschil kan het toch niet maken…?!

ik heb er mijn vriend nog nooit wat over horen zeggen haha
nou slik ik de pil niet, maar als ik die ga slikken wil ik nog steeds een condoom gebruiken

ja natuurlijk voelt hij minder met een condoom… zijn penis [eikel] is ene grote clitoris voor hem… vind jij het fijn om met een stugge plastic zak over je clit heen gelikt te worden? nee toch, btw… ik voel ook minder als mijn vriend een condoom omheeft hoor. We doen het al vet lang zonder condoom, maar laatst was ik 1 pil vergeten en dus; we moesten het een week met condoom doen… echt zo veel minder gevoel. Dusja; hij voelt wel minder met een condoom, maar er zijn ook Featherlite’s te koop of hoe ze ook mogen heten… in ieder geval hele dunne condooms zodat je het toch veilig kan doen en hij voelt meer :slightly_smiling_face:

Hmm, toen ik de eerste keer seks had, kon ik die condoom amper voelen, want ik checkte nog of die er zeker opzat :grinning:

Je voelt he tminder op je huid he, want er zit iets om heen.
Regen voelt toch ook anders met een regenjas aan?

Mja, dat is misschien wel zo. Maar voor mij voelt het ook minder geweldig. Soms moet 't gewoon. Een baby uitpersen, dat voelt pas minder fijn.

Nouuu. mijn ex had het er wel eens over en toen ik aan de pil was hebben we het ook niet meer met condoom gedaan omdat we voor allebei de eerste waren. Maar ik voel zelf ook minder als hij een condoom om heeft… niet dat ik dan niks voel, maar vind het wel minder lekker laat maar zeggen als hij condoom om heeft…

Niet alleen dom van je vriendin,
ook een beetje dom van jou.

Hoe weet jij nou of hij geen enge ziektes heeft?
Heb je een soa test bij de huisarts gedaan en zijn test gezien?

:’)

haha, hetzelfde hier!

Ik neem de pil & mijn vriend heeft een soa-test gedaan dus condooms is niet (meer) nodig :slightly_smiling_face:

ik denk dat het geestelijk meer is dan dat ie echt minder/niets voelt

Kheb de deskundige mening van mijn vriend gevraagd en die zegt dat je heel weinig verschil voelt, zeker met die heel dunne condooms :slightly_smiling_face:

Mijn vriendje dacht altijd dat het onzin was, dat je minder voelde met condooms.
Nu ben ik aan de pil, en deden we het pas een keer zonder condooms; toen ik vroeg van: ‘En voel je verschil?’ zei hij wel van; Ja nu voel ik meer.
En daarop vertrouw ik hem maar haha.
Maar om het daarom onveilig te doen? gaat te ver :anguished:?

Ik ging alleen op de topictitel reageren. Dat meisje is echt achterlijk als hij te weinig voelt heb je maar geen seks ipv seks zonder voorbehoedsmiddelen

Wij hebben het nog nooit zonder condoom gedaan a.

GEEN VERSCHIL DUS :beer:

Zonder is zoveel fijner dan met condoom ! Serieus, voor beide partijen …
Maar het is inderdaad geen reden om het dan onveilig te gaan doen. Doe het alleen zonder condoom als je weet dat het kan ! (Dus als jullie beide geen soa’s hebben en jij aan de pil o.i.d. bent)

verwijderd

Mijn vriend zegt dat ook, ik geloof het wel want veel condooms zijn ook te klein ofzo.

Hahah, mijn vriend zegt dat het dan voelt alsof die een plastic zak neukt…
Hij vind het veel minder fijn.