Het turn-topic!

Holy shit, hoe kwam dat? Ah wat rot! Ik heb nooit wat meer gehad dan zware kneuzingen.
Vraagje: Kom je uit district zuid? Want misschien kom je dan wel tegen op wedstrijden :stuck_out_tongue:

Yeah, een topic over turnen :grinning:
Met kerst turn ik 2 jaar (ik ben heel laat begonnen). Eerst op ballet gezeten (vanaf mijn 6 t/m mijn 7e) en daarna op Ritmische Gymnastiek (heeft ook wel iets weg van turnen) maar turnen vind ik toch leuker.

Geen idee welk niveau want ik heb nog nooit een wedstrijd gedaan (wilde ik nooit) maar binnenkort hebben we de onderlinge wedstrijden of zo en daar ga ik wel aan mee doen :upside_down_face: . Maar ja ik heb dus ook geen medailles gewonnen, en turn recreatief. Dit jaar is het wel serieuzer (en stiekum vind ik dat wel heel leuk :wink: ).

Dat kwam door het meest suffe ooit haha.
Ik deed een kattensprong, niet op de balk ofzo, nee gewoon op de grond. ik was die dag alleen niet zo lekker en raakte in de lucht uitbalans waardoor ik op de zijkant van mijn voet lande :hammer:

aah wat ongelofelijk lullig
ik durf geen kattesprong meer nu hihi

ik ben wel eens door mn enkel gegaan met een kattesprong anderhalve draai (dom probeersel)

En met een overslag op de balk (dom probeersel)

En met een hele schroef voorover (Geen dom probeersel, meh, ik kon 2 weken amper lopen, heel wedstrijdseizoen gemist)

Ja echt ontzettend zuur was dat :frowning_face:
Ik heb nog steeds vee last binnen kort naar de sportarts, kijken of deze nog iet voor me kan betekenen

afgelopen woensdag eerste training weer gehad, hardlopen en krachttraining ik voel mn spieren nu nog haha

Heb je al gekeken op de site van verschillende fotografen?

Jeeeh ik ga divisie 4 junior niveau 6 doen :upside_down_face:

Goed trainen en voor de districtsfinale gaaan

En ben nu voor vloermuziekjes aan het kijken

En hoeveel uur trainen jullie eigenlijk?

Ik turn 4 uur en ik spring 4 uur. (Groepsspringen= soort turnen) Dusss 8 uur.
Ik doe supplement D en ben senior. (4e divisie) En bij springen doe ik B of A niveau op landelijke wedstrijden hihi