Hét topic voor pre-models!

Als je je echt gaat inschrijven… plaats dan even een berichtje… en vertel waar je je in gaat schrijven! Of vertel je verhaal als je net begint aan je modellencarriere!

hélemaal níemand dan?

ja, ik zou wel model willen worden, maar ben te klein

'k zou wel willen, maar ben niet echt bepaald geschikt voor model, met mijn 2 km uitstaande oren. (Nja, zover gelukkig ook nog niet, maar ze behoren wel tot de categorie flaporen).

haha xSTARRIC
daar kun je toch voor geopereerd worden? Dat mag heel jong al fso…

K heb volgende week eerste shoot, k stond ingeschreven zelfde avond al iemand die wel interesse had!

ik had op een site
geschreven : ik wil wel model worden blablabla…
en toen die avond kreeg ik een mailtje van model-line
en ze zijde
ik ehb gehoord dat je model wilt worden
stuur eens een paar foto’s ( gedaan dus !!).
en toen zeide ze 'ja precies wat we zoeken !!!'super
dus allemaal mailtjes gestuurd
en nu ga ik in december shouts doen voor badmode !!!

Op wat voor site zou dat kunnen dan?
want het lijkt me erg Stoer werk :slightly_smiling_face:

Ik wil super graag model worden! al heeeel lang :grinning:

Maar idd welke site?? :stuck_out_tongue:

ja, welke site? Ik zou dat ook super graag willen namelijk =D

vroeger heb ik wel model gestaan voor 2/3 modezaken toen ik een jaar of 11 was. Nu sta ik ingeschreven bij een pers/reclame-bureau maar zou
graag weer écht modellenwerk willen gaan doen en niet alleen meer reclame
werk, maar weet niet hoe ik opnieuw moet beginnen haha :wink:
liefs

dat lijkt mij dus echt niks, je moet dan heel lang wachten enzo, en ik hou niet zo van in de schijnwerpers staan!

Ja, ik ben model, maargoed, dat wisten jullie misschien al van mijn column. en miss lipstick, model-line heb ik nog nooit van gehoord, en ik draai al even mee… klopt geen ruk van, kijk uit wat je doet. gr.

Wihi.
Heb meegedaan aan Elite Model Look 2007.
Nu heb ik een contract ^^

Succes!

Xx .

Weet jij nog wat veilige modellenbureaus?
Want hoe kan je nou weten of het veilig is of niet…

Lott ik zou der even noten, want volges mij leest ze het niet :stuck_out_tongue:

Als je wilt beginnen met mooie foto’s van jezelf te hebben zou ik me inschrijven bij www.dutchheaven.nl dit is een soort ontmoetingsplaats voor modellen, fotografen, visagisten en stylisten.

Ik ben er zelf ook lid en heb al diverse leuke shoots gehad (het komt dan wel niet in de bladen te staan enzo) maar het is 100% gratis en je krijgt super mooie foto’s. Er zitten al meiden van een jaar of 15 op en die doen het hartstikke goed!

xxx
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op Tuesday 06 November 2007 10:41
--------------------------------------------------------------------------------
CiteerBekijkFavorietRapporteerceeecee1Xtra-small

Privé-bericht
Profiel
34 berichten

ken jij al de modelbureus dan :face_with_raised_eyebrow:?
hallo zeg … er zijn er zoveel in nederland !

ze zal ze vast niet allemaal kennen, maar ik denk dat ze over het algemeen goed weet welke wel en niet betrouwbaar zijn…
ik zou model-line ook even na checken als ik jou was.:stuck_out_tongue: