Het 'Tomorrowland 2013' topic

Hoi allemaal!

Aangezien ik (hopelijk) naar Tomorrowland ga, en jullie zelfs een paar vragen wil stellen, heb ik dit topic aangemaakt. Ik heb geen andere kunnen vinden, dus maak ik hem zelf maar.

Het lijkt me hartstikke leuk om met jullie te praten over dit festival en we samen naar dit geweldige feest toe kunnen leven!

Kusjes Melissa.

Ohja, hier is mijn vraag. Het gaat over de ticketverkoop. Ik kom uit Nederland, maar het is natuurlijk een belgisch evenement. Er staat bij de ticketverkoop dat de verkoop van 9 februari om 11:00 alleen geldt voor Belgen. Klopt dit, en is dit niet ook voor Nederlanders? Het lijkt een onlogische vraag omdat dit zo duidelijk staat aangegeven maar wou het toch graag even checken.

hoe duur is een kaartje ongeveer?

Ik had de algemene voorwaarden heel duidelijk door gelezen en daar stond uitsluitend voor belgen. Maar ik heb vrienden in belgie die voor mij een kaartje kunnen bemachtigen maar volgens mij mag dat dus niet…

Voor 1 dag is het 79 euro. Voor 3 dagen ben je 182 euro kwijt. Dit zijn alleen kaartjes voor het festival, je hebt dan dus toegang tot het terrein, niet tot VIPdecks etc. Als je wilt overnachten op de camping komt er nog 42,50 bij.

Jaaa ik ga er (hopelijk) heen!

Nja, voor Nederland/België is het als het goed is een stukje goedkoper.

Heeft iemand trouwens enig idee van de prijzen van eten/drinken op de camping en het festivalterrein?

Dit jaar heb ik mijn agenda helaas al vol staan met anders festivalletjes, om dan ook nog eens hier mijn geld aan uit te geven… Heel misschien, maar ik denk het niet. Toch wil ik er heel graag heen een keer.

Ik ga de volle 3 dagen en 5 dagen op de camping.
Trouwens, op de site staat dat als je in 1995 geboren ben, dus dit jaar 18 wordt, of dat nou voor of na het festival is, gewoon naar binnen mag!

Ik ga misschien toch maar 1 dagje haha

Helaas is het mij niet gelukt om aan kaartjes te komen, volgens mij was het al na 12 minuten uitverkocht stond er.

Haha good luck met tickets te kopen.

In belgië waren de 90 000 tickets in 12 minuten uitverkocht.
Ikzelf zat om 11u00 precies in de wachtrij (het begon om 11u) en heb er ook geen kunnen kopen. Direct uitverkocht. Het hele systeem crashte dan ook af en toe waardoor de meesten niet konden betalen en weer helemaal achteraan in de wachtrij geplaatst werden.

Vorig jaar zaten er 2 miljoen mensen uit het buitenland voor hun pc om tickets te bemachtigen, terwijl er maar 90 000 tickets zijn.
En vorig jaar waren de tickets voor het buitenland (+ de overige belgen) in 1 minuut uitverkocht.

Nu, over het festival zelf; eten en drinken is daar heel duur, zorg dus dat je genoeg drank en eten meehebt voor op de camping!

I’m cryyyyying want ik wil supergraag. Maar ik heb uiteraard weer eens geen geld en dus geen kaartje.

Ja ik moest zelf helaas werken dus is een vriendinnetje achter de computer gaan zitten maar het is helaas niet gelukt…

Ik up even, omdat er dus nog twee verkoop momenten aankomen. Ik ga zelf as. zaterdag proberen kaartjes te bemachtigen. Zal waarschijnlijk niet lukken, maar you never know. Mijn vraag was wel: als je voor drie mensen tickets koopt (dus ook voor vrienden), dan staan ze toch op jouw naam? Maar de tickets moeten toch persoonlijk zijn? Of zie ik het nu helemaal verkeerd, haha.

Succes! Wij gaan uiteindelijk toch niet, omdat het met reizen en alle kosten erbij net iets te duur wordt. Maar laat even weten of je kaartjes hebt kunnen krijgen! :grinning:

Ah, jammer joh!

Ik heb geen flauw idee @ locura, is er geen nummer waar je naartoe kunt bellen?
Ik heb alweer geen kaartjes kunnen bemachtigen.
Mijn vriendinnen en ik zijn nu aan het speculeren over Mysteryland haha

Volgens mij moeten ze wel op naam van de persoon wie het is. Kun je niet bellen naar ze?