Het thrillerboeken topic

Hallooo mede gs’ers,

Dit topic is voor alle thrillerliefhebbers onder ons. Ik hou er zelf veel van, maar heb niemand om daarover te praten in mijn omgeving dus ik hoop dat we elkaar hier tips kunnen geven! Welke schrijvers/schrijfsters vind jij echt top, welke boeken vond je geweldig? Ik blijf zelf een beetje haken bij dezelfde schrijvers helaas, en wil meeeer leuke vinden.

Persoonlijk vind ik Loes den Hollander, Tess Gerritsen en Joy Fielding goed (: Ik hou vooral van die boeken waar je op het eind de dader te weten komt en denkt: WAT? HIJ/ZIJ? omdat je het hele boek op het verkeerde been bent gezet. Hoe schokkender, hoe beter (:

Nu jullie!

Ik weet niet of het echt onder thriller valt hoor, maar ik vind David Baldacci erg goed! En Iris Johansen is ook een aanrader. :slightly_smiling_face:

De boeken van Nicci French :slightly_smiling_face:

thriller weet ik ook niet echt maar susanne vermeer vind ik leuke spannende boeken hebben :slightly_smiling_face:

Aah, ik houd nu al van dit topic!
Op het moment ben ik een grote liefhebber van Tess Gerritsen! Heb nu (bijna) al haar boeken op m’n ipod staan.

Jaa die valt onder thriller, in onze bieb dan. Zijn boeken zijn best populair worden altijd uitgeleend

Suzanne Vermeer is een man, genaamd Paul Goeken :stuck_out_tongue: Dus het is alleen een pseudoniem.
Welke boeken vind jij leuk? Ik heb nl. alleen Bella Italia gelezen en dat vond ik om eerlijk te zijn, een vreselijk boek.

Ik was echt shocked toen ik hier achterkwam weetje :stuck_out_tongue:

Ik ook, haha :stuck_out_tongue: