het klinkt misschien wat mierenneukerig, maar ik irriteer me er zo aan dat als je meer dan 2 ?? plaatst je gelijk zo’n stomme smiley krijgt. soms moet je gewoon even veel vraagtekens zetten en dan kan dat gewoon niet. zou dat niet veranderd kunnen worden? want dan krijg je dit: ??
Helemaal mee eens^
Oke, ik heb dat nooit geweten. :")
Maar het lijkt me wel irritant
Goh, dat wist ik niet eens, ik dacht altijd dat mensen dat deden omdat ze iets graag wilden weten. Ik denk niet dat ze dat kunnen veranderen, GS heeft die smileys niet zelf ontwikkeld toch? Misschien kun je Danique erover mailen.
… Dat wist ik dus echt niet.
Haha inderdaad! Ik vind ‘?’ altijd vrij kinderachtig overkomen (no offence naar eender wie). Met een ? heb je je punt wel al ge maakt, we snappen het, je stelt een vraag.
Edit: wohow die werkt echt ??
Toch even proberen.
??
Wanneer zou je ooit meerdere vraagtekens willen gebruiken? Voor als iemand heel dom is en eentje niet snapt?
Gewoon even uittesten . Ik gebruik trouwens nooit twee of meer vraagtekens achter elkaar, komt zo kinderachtig over!
Ik word altijd geïrriteerd van zo’n hoeveelheid vraagtekens, op bijvoorbeeld whatsapp.
Wil je mee naar , ? ? ? ? ? ? ? ?
Stfu, 1 is genoeg.
ik vind “? ? ? ? ?” eigenlijk even erg als “:$:$:$” oid. waarom heb je dat überhaupt nodig.
De meeste mensen snappen volgens mij ook wel dat het een vraag is als je “?” zet?
Omdat het heel idioot staat, als je meerde vraagtekens achter elkaar zet.
Nou. Daarom.
Same
Als iemand meer dan één vraagteken gebruikt vind ik dat al gauw opdringerig/haastig lezen klinken.
Je kunt smileys ook uitzetten. Moet je het aanvinken als je iets post. Wel eerst op bekijken drukken, dan heb je meer opties.
Ik vind het ook irritant :") Het is eigenlijk overbodig om er meer dan 1 te gebruiken, maar toch.
Ik bedoelde het trouwens als een echte vraag! Volgens mij komt het over alsof ik een sarcastische grap maak of zo. Waarom zou je meer dan een vraagteken gebruiken?
1 vraagteken gebruiken is toch zat. Dan komt het ook wel over
??