Het Teennick, Disney Channel, Disney XD "kinderzenderds" topic

Ik kijk echt al heel lang naar Teennick en Disney XD staat altijd wel op bij mijn tv, daarnaast vind ik Disney Channel ook heel leuk om te kijken.

Omdat dit wel bij elkaar hoort ergens dacht ik maak er 1 topic over waar je kan “Fangirlen” over de fantastische knappe Adam uit Labrats, en de leuke nieuwe serie Liv & Maddie en Victorious blijft ook leuk.

Je mag ook altijd hier je ding kwijt over Jetix, Foxkids, CN, ect!

Ik ben trouwens 24, dus age lijkt me geen issue (of ik ben de enige :stuck_out_tongue:)

Chase uit labrats vind ik ook geweldig knap
Verder kijk ik het allemaal wel :’)

Ahhhh Foxkids. Good ol’ times…

Ja Chase!
Ik vind die serie sowieso echt heel erg leuk ><

The suit life of Zack & Cody. Keek ik echt altijd! :’)

Haha, ik meld me… Kijk het nog best vaak, gewoon omdat de programma’s op o.a. Mtv me totaal niet boeien, en andere zenders ook niet… En altijd nog terug denkend aan Fox Kids <3

Ja teennick is ook gewoon dat heel laat te bekijken, en aangezien ik tot laat wakker ben…

Adam uit Lab rats:

ik mis Foxkids zo!! :frowning_face:

Ja inderdaad! Kijk je ook gravity falls?

Ik heb er een paar gezien, mijn vriend zijn ouders hebben Disney Channel ik zelf niet. Maar ik heb er een gezien met een wassenbeeld museum, of verwar ik een serie?

Dat was eerst op MTV geloof ik?

Wat ik ALTIJD leuk vind is Phineas en Ferb, oh my die film en de aflevering met Marvel, geniaal!

Hm geen idee, zou best kunnen. Ik vind het echt een geweldig leuke serie haha! En phineas and ferb is inderdaad nog steeds gewoon leuk.

Ohh phineas and ferb! Eén van de weinige leuke tekenseries van nu…

Een tijdje geleden was beugelbekkie weer op TV, zo geweldig. As told by ginger mag van mij ook wel terug komen haha.

Ja dat vond ik zo goed, ik vond As told by ginger en beugelbekkie ergens op elkaar lijken XD
net als Lizzie McGuire

Ik heb 's avonds als ik ben lig altijd Teennick aan staan, vind het heerlijk om daarmee in slaap te vallen. En mocht ik 's nachts wakker worden is er altijd wel iets leuks op tv!

Teddy en Toby uit good luck charlie

Haha ik heb al zo lang geen Disney XD ofzo meer gekeken, terwijl het altijd wel leuk was. Teennick (dat is toch de oude Nickelodeon?) vind ik niets aan, alles is ingesproken en daar irriteer ik me dan echt dood aan. :’)

Wel jammer dat Fairy old partens idk hoe je het schrijft niet meer op tv komt, dat was zoooo leuk! Rocket Power en Jimmy Neutron vond ik ook altijd vet cool.

Leuk topic :grinning: Ik kijk bijna elke avond Teennick :’) Die dingen van vroeger zijn zo geniaal. Beugelbekkie, Angela Anaconda, Kids From Room 402 enz

^ Nickelodeon is overdag en s’avonds is Teennick en dan is het gewoon engels.

Kent iemand The Amazing World Of Gumball? Op Cartoon Network is dat, geweldig programma :bowing_man: