Het Stomste Wat je Vriend heeft Gedaan/Gezegd.'Topic

Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen, mijn gevoelens zijn minder geworden en ik ben bijna vreemd gegaan ,ik maak het uit.

Via msn, nu dus mn ex =)

‘‘Wow ja je hebt gelijk je ene bil is inderdaad dikker dan de andere !!’’

*moet hier stiekem om lachen… (’’: sorry

ik smste hem iets en het was een vraag en nog al belangrijk en toen reageerde die niet en dus stuurde ik er nog wat achteraan.Gewoon heel normaal smste ik. En toen zei die; Jezus doe is rustig met dat eeuwige gesms van jou…
dat vond ik wel stom

Dat is wel echt gemeen.

Nogal ja.
Had een hele middag beneden gezeten, wou hem ontlopen. Maar naderhand had meneer een bloemetje gekocht voor me, om sorry te zeggen…

Bij de titel: Het stomste wat je vriend ooit heeft gezegd/gedaan, denk ik meteen aan de keer dat we lasagne gingen eten. Het was van dat kant en klare gebeuren dus het hoefde alleen maar opgewarmd te worden in de magnetron. Wat doet mijn vriend met zijn stomme hoofd? Hij zet de lasagne inclusief bak van zilverfolie in de magnetron. Juist, gegarandeerd een succes. Daar kwam het volgende gesprek uit.

Ik: Schat?
Hij: Ja?
Ik: De magnetron gaat zo ontploffen.
Hij: Wat? Waar heb je het over?
Ik: Metalen doen het meestal niet zo goed met elektromagnetische golven.
Op dat moment ziet mijn vriend dat de vonken inmiddels uit het bakje slaan.
Nu is de magnetron zwartgeblakerd aan de binnenkant. :roll_eyes:

Ook heeft hij een me een keer met heilige overtuiging geprobeerd wijs te maken dat je jouw (als bezittelijk voornaamwoord) alleen met een w hoeft te schrijven als het volgende woord met een klinker begint.
Nee lieve schat, dat is in bepaalde andere talen wel zo, maar niet in het Nederlands.

Tja, dat is even iets anders qua stomheid dan die redelijk ontactische acties die eerder genoemd zijn.
Gelukkig ben ik net zo’n kluns als mijn vriend, houdt het gezellig.

mijne heeft vaak gezegd ( voor het uitging en weer goed kwam) als ie super kwaad was tijdens een ruzie ( die vaak om niks gingen) “val dood” “donder op ik moet jou niet” “kutwijf” “krijgt toch **”
Maargoed, heb hem dat vloeken en schelden goed afgeleerd. Moet ie ook niet weer doen wat doet best pijn. maar hij meent het niet, zegt ie gewoon in een opwelling. En later bied ie wel vaak zn excuses aan dat hij het niet meende.

Ergste wat ie gedaan heeft… seksueel getinte gesprekken via msn voeren met een andere meid. That hurts…
2 jaar terug hadden we een ‘break’, net 's ochtends ingelast. en savonds lag hij in bed met een ‘goede’ vriendin van me.

Oke… ik weet veel meer dingen nog. maar nu ik dit opnoem, merk ik best dat ik teveel van hem eigenlijk gepikt hebt.

Maar het was uit voor 4,5 maand, goede break van elkaar. En hij weet dat ie nu voorzichtig moet zijn want als er nu iets gebeurt ben ik weg voorgoed. Maar ik vertrouw hem nu wel, we hebben gewoon 3,5 jaar puber relatie gehad, nu zijn we bijna 20 allebei… dus worden we volwassener.

Mijne zei een keer: haha nu lijkt het net alsof je heel gespierd bent. Terwijl ik dacht wel leuk te liggen, nou en bedankt.

haha hier moest ik stiekem een beetje om lachen :’)

Ik heb half met een ander gezoend zei hij…
Ik schrok… hij had dus gewoon met een ander gezoend, maar alles is weer goed =)

je moet je broertje toevoegen misschien wordt het wel wat.

Mijn vriend wil nooit is allen zijn. Issie hartstikke ziek gaat ie weer bij n vriend zitten zuipen.
Daar kan ik me echt aan ergeren

x

Dat ik een slet en een hoer ben en dat hij spijt heeft dat hij ooit iets met mij begonnen is.

^ ik mag hopen dat je hem gelijk gedumpt hebt? >.< wat een kut opmerking.

Mijn vriend is heel lief :stuck_out_tongue: dus ik heb hier niet iets aan toe te voegen.

haha, we hadden een soort van ruzie waarin ik zei dat ie te veel met school bezig was, ipv met mij waarna hij zei: sorry, schatje wat zei je, ik was met kcv bezig:’)

Toen was ik wel even heel pissig.

Hier moest ik om lachen. xd

euhm eergisteren nog, hij legt zijn hand om mij & opeens begint hij te lachen. Vraag ik ; wat is er ? hij ; ja ik kan zo je vet vastpakken.
wasik wel even boos :l

Ik was een keer met hem aan het praten over vroegere vriendinnetjes, dat wij de eersten (op seksueel gebied) voor elkaar waren enzo, toen hadden we een discussie over hoe oud hij was toen hij verkering met een meisje had, ik dacht dat hij 14 had gezegd maar hij zei opeens dat hij 16 was, toen gaf hij me later gelijk door te zeggen
‘O nee, ik was wel 14, want ik zou niet weten waarom ik niets met haar gedaan zou hebben als ik 16 was’
Dat bedoelde hij niet lullig en het is ook niet heel raar, maar het deed wel even veel pijn. Dat had hij ook door en zei sorry gelukkig (: