Het Stomste Wat je Vriend heeft Gedaan/Gezegd.'Topic

Dat ik veel Puistjes heb.Ík voelde me zo Gekwets haha.
Eigenlijk zeg ik meer stomme dingen dan hij.!

( Puistjes heb ik al niet meer Sinds een Tijdje ) [ Garnier ]

OKÉEE
Bestaat er niet zo’n soort topic?.. :confused:

:’).
Puistjes heb ik al niet meer, Garnier. Net een reclame-slogan. Maar oke, ik ben een loner dus heb niks toetevoegen aan dit topic.

nee das het leukste/liefset wat je vriendje zei.

maar de lullige dingen die hij zei heb ik al verdrongen.

Hahahahaha (’’: *dankzij ertussen gepropt*

Pfff zoveel! denk ik :stuck_out_tongue:
heb al bijna 3 jaar met mijn vriend, en in het begin was 'ie nogal lomp met zijn opmerkingen.

Hoeveel topics ben jij nog van plan aan te maken, sirieus.

Wat is er mis met dit topic dan?

^Niks, tenminste niet met het topic zelf. Het probleem is dat deze TS echt de hele tijd nieuwe topics opent, in een hele korte tijd, en sommige slaan echt nergens op. Just saying.

mn ex zei dat ik maar weer op vakantie moet gaan met mn vriendinnen als ik niet meer met hem was… en laat dat nou net deze week het geval zijn en ik over drie weken op vakantie ga met vriendinnen :slightly_smiling_face:

Verder wel eens over mn lichaam wat ik dan heel negatief opvat maar hij het niet zo bedoeld en het niet eens door heeft:P

mijn ex zei ooit “hey er groeit iets onder mn oksel” en sloeg toen zn arm om me heen… terwijl er allemaal vrienden bij stonden…
Helloww… maarja, achteraf is het eigenlijk best grappig… :blush:

je hebt echt dikke bovenbenen’ - uh thanks?

Mijn vriend let erg op zijn woorden, maar tijdens een ruzie zei hij dit:
’ Zoek maar een andere domme mogool die JOU wilt!!! Sorry maar wie wilt dat nou? ’

Ja en dat deed echt pijn, begon ook keihard te huilen, en rende naar beneden. Hij dus achter me aan, en bood zijn excusses aan…

Mijn ex zei een keer wat over mijn vetjes bij mijn buik ):
He was just being jealous if you ask me!

Het uitmaken via sms voor een ander.

Het is uit.

Dus is ie nu niet meer mn vriendje haha

:frowning_face:
Ohh dat is erg gemeen :sob::muscle:

Mijn vriend zegt nooit zulke lullige dingen eigenlijk, en als hij eens iets doet of zegt waardoor ik beledigd ben, heeft hij het meestal niet zo bedoeld.