het STOERSTE dat je ooit hebt gedaan!

heb je wel eens iets gedaan waar je veel lef voor nodig had?
of iets dat je niet elke dag zou doen?
vertel!

de “rare” dingen die ik doe vind ik niet stoer :stuck_out_tongue: eerder leuk en geinig

uhm… dan maar een upje!:smiley:

maandag 15 pinnen in me poot laten zetten

pijnlijk!

in t begin wel ja, nu niet meer :slightly_smiling_face:

de barvrouw vragen of ze de knapste jongen van de camping (die ik leuk vond) een drankje wou brengen met daarbij een briefje: I like you!

(hij kwam naar me toe en we hebben gezoend :grinning:!)
als je iets wilt moet je het dus gaan halen!

Een meisje op dr bek geslagen omdat ze een gruwelijke pestkop is. Daar heb ik een hekel aan. Ze pest mij niet, maar dat maakt het niet minder erg. Ze was erg onder de indruk, zelfs zo erg dat ze niet eens reageerde:P Vond ik toch wel stoer. Hoewel iemand slaan niet stoer moet zijn natuurlijk.

waarom.

Ik heb een beetje last van hoogtevrees, vooral op dingen zoals hoge duikplanken (dat je nergens aan vast kunt houden enzo) en ik ben gaan tokkelen. Bovenop de toren scheet ik hem 1000 kleuren maar ik ben wel gegaan. Vind ik wel stoer van mezelf. XD Maar het stelt niks voor dus.
Verder weet ik niet echt iets. Behalve dat ik zo nu en dan met echte wapens schiet. Dat doe je ook niet iedere dag. Nouja, er zijn wel mensen die het iedere dag doen. :stuck_out_tongue: Maar een meisje van 15 mag dat nog helemaal niet. XD

een meisje gezoend :zipper_mouth_face:

Ehh bungeejumpen? x)
Toen ik 9 was

nog niets zo stoer ofzo :stuck_out_tongue:

Met een jongen uit de 4e gevochten. :pensive:

cliff-diven ?
maar ik heb hoogtevrees dus ik stond daar echt half in me broek te scheiten , maar toen ik het eenmaal had gedaan was het wel echt super vet . =D

In achtbanen durven, ik schijt dan echt in me broek. En getokkeld, dat was zo coowl.

is tokkelen hetzelfde als een deadride ?

YOU KISSED A GIRL
DID YOU LIKED ITT? :guitar:

(zing ik op de toon van I kissed a girl van Katy Perry)

euh
tokkelen van ongeveer 10 meter hoog ofzo, met hoogtevrees, waarbij je met simpele laddertjes omhoog moest klimmen x’]
vast wel meer, maar dat dus echt xD

Ja,
tokkelen van 10 meter hoog heb ik ook gedaan.
maar ik was zo schijt!
het tokkelen zelf niet, dat was great.
maar het springen, brrr.