Het ***ste wat je beste vriendin ooit tegen je hebt gedaan.

Post hier je vervelende ervaringen met je beste vriendin.

In de 3e klas was ik een beetje onzeker, omdat ik al een heftige ruzie heb gehad in de 2e met een andere goede vriendin, ik was haar dus kwijt geraakt.
Dus zag ik een ander meisje als een van mijn goede vriendinnen; zij heeft mij gesteund en heeft mij geholpen om niet in mijn eentje te staan tegen de hele (2e) klas. Toen we in de derde bij elkaar kwamen begon ze weer ongelooooflijk kut te doen, buiten sluiten enzo, niet naar me omkijken en toen voelde ik me NOG onzekerder. Inmiddels is alles weer goed gekomen, dergelijk gedrag toont ze nog maar zelden voor, maar ach we zijn nu wel goede vrienden en niet elke relatie is perfect. :grinning:

liefde en boys o.o XD WUPS!

verplaatst naar leefstijl

dankuwel! :grinning:

Ik ben ruim 2 jaar geleden gebroken met mijn toenmalige beste vriendin. ze zocht altijd ruzie. zij mocht altijd vanalles flikken maar als ik n keer niet mee uit wou was ze boos. en na heel vaak ruzie te hebben gehad en ik degene was die het steeds goedmaakte heb ik t niet meer goedgemaakt. toen werd ze eerst nog bozer, stookte iedereen tegen me op enzo. maar ben blij dat ik van die bitch verlost ben, snap niet dat ik t niet eerder onder ogen heb gezien

Mijn bf is superclaimerig. Ze word al helemaal panisch als ik met iemand praat die haar niet aanstaat ofzo, ze kan er ook niet tegen dat ik meer vrienden heb dan alleen haar.

Ja erg vervelend.

[i]eigenlijk hebben wij 1x ruzie gehad over een foto op internet, maar dat was na 3 minuten al weer over. :slightly_smiling_face:

voor de rest met ‘andere’ vriendinnen heb ik wel ruzie gehad.
2 personen probeerden mijn vriendinnen zegmaar van me af te pakken
1 persoon die liet me kei en keihard door een jongen die niet deugd.

xxx[/i]

Me ‘beste vriendin’ heeft me laten vallen. En ze zegt wel dat ze me mist maar ze doet geen enkele moeite om enig contact met me te zoeken (behalve de ‘hoi’ op school dan)

Hetzelfde probleem, alleen mijn vriendin is naar een andere school gegaan. Ze deed helemaal geen moeite meer om vriendinnen te blijven. Terwijl ik telkens met haar probeerde af te spreken enzo

Mijn ex-beste vriendin heeft me achter mijn rug om tegen iedereen slet enzo zitten noemen, omdat ik het “al” doe met mijn vriend. Komaan, 'k ben 16 en we zijn al meer dan een jaar samen!
Btw: zij kust wel elk weekend met minstens twee verschillende jongens…

Met eentje heb ik één keer echte ruzie gehad, maar dat was al best snel goed. Met de ander eigenlijk nooit, ja wel eens discussies ofzo, maar voor de rest weet ze hoe ik ben(opvliegend, scheldend als een bouwvakker enz…) dus kan ze ermee omgaan, ik hou me al in zo goed als ik kan.

ik en mijn beste vriendin hadden een vriendin, maar die had zo’n gemene dingen gezegd en gedaan dat we haar niet konden vergeven en we besloten om niet meer met haar om te gaan. enja dan hadden wij ook gemene dingen over haar gezegd
er was toen een nieuwjaarsfuif, ik zei tegen mijn beste vriendin kom je mee? ze zei natuurlijk, wordt echt tof
en toen kon ik niet meer, en ze zei oh spijtig, maar is niet erg volgende keer dan…
en toen was ik heel de avond slechtgezind omdat het niet door ging, toen ik op msn was zag ik in haar nickname staan
*** nieuwjaarsfuif was af (l)
en van die zever
ik zei hu, ben je met haar naar die fuif geweest? ze zei ja
terwijl wij een hekel aan haar hadden, en hadden gezegd dat we niets meer met haar te maken zouden hebben
ik voelde alsof ze mij voor één avond vervangen had door die bitch
ik werd toen kwaad, en zei dat ik het niet tof vond, ze zei dat ze mij snapte … en ja sindsdien praten we niet meer, ook niet op msn. alle contact is verbroken
bye bye best friend

Dat is wel echt heel kinderachtig. Waarom doet ze dat?

Ik noem nooit iemand mijn beste vriendin (behalve vroeger op de basisschool). Maar mij echte beste vriendinnen hebben me nooit echt iets gemeens geflikt. Mijn beste vriend wel. Die liet mij vallen omdat zijn nieuwe vriendin jaloers was op mij. Hij mocht van haar niks meer met mij doen en van haar mocht ik niet eens op zijn verjaardag komen. Terwijl zij hem echt aan het lijntje hield, niemand mocht weten dat ze iets hadden enzo. Daar hebben we toen ruzie over gekregen omdat hij het gewoon niet zag. Nu (2 maanden later ofzo) hebben we het goed gemaakt en zag hij het in. Maar hij is niet echt meer mijn beste vriend. Hij is te erg veranderd. Voor onze ruzie ook al. Opzich vind ik het niet heel erg want ik heb aan mn andere vriend veel meer maar het blijft toch wel beetje jammer.

Ik ben al bijna 7 jaar bevriend met m’n beste vriendin.
Ik kan leuk met haar praten, lachen & zelfs samen huilen. Ze begrijpt mij zo goed. En ik haar. Maar af en toe heb ik zoiets van: ‘Doe chilll’ (’:

Ze is heeeel wanhopig dat wel met jongens/liefde. Ze moet en zou een leuke vriend krijgen (zelfs al is ie niet boyfriendmatrial) dat is zo irritant! En heb met haar 2 jaar terug ofzo, dikke ruzie gehad (wegens leugens van haar kant, & ook via een ‘‘vriendin’’), had haar toen een jaar niet gesproken, maar zat toen wel bij haar op school. Ik miste haar enorm dat wel, maar het was in mijn ogen beter zo, want wou geen leugens meer. Toen we van school af waren, heb ik contact met haar gezocht en sindsdien gaan we weer leuk met elkaar om en doen we meer dingetjes samen. En een hoop bijgepraat natuurlijk, ze moet mij gewoon alles eerlijk vertellen tegen mij en andersom ook natuurlijk.

Maar bijvoorbeeld als je je beste vriendin niet mag of wat dan ook, waarom noem je haar je beste vriendin vraag ik me af?

Ja, had ik ook ong, toen ik zei dt ik naar een andere school ging zocht ze altijd ruzie en begon ze me echt te pesten enzo
En twas in zo’n klikje en ze heeft me echt keihard laten vallen toen. Op t einde vn het schooljaar was het wel weer goed, maar op de laatste schooldag was ik de enige die huilde en toen ik op mn nieuwe school zat deed ze ook niet echt moeite om met me af te spreken ofzo

same here, alleen zegt ze bij mij geen woord meer tegen me, en ook niet dat ze me mist.

Ik had een beste vriendin waar ik echt goed mee op kon schieten, we waren net zusjes. Maar vorig jaar begon ze opeens te liegen over de ergste zaken, waarmee ze me dus echt heeft gekwetst. Ze roddelde ook over iedereen die met me omging, omdat ze het niet kon uitstaan dat ik ook andere vrienden had. Ik ben toen zo erg tegen haar uitgeflipt op een dag.
We hebben toen weer geprobeert om het weer goed te maken etc. Maar van mijn kant af wou ik het niet meer. Soms mis ik d’r nog wel heel erg :expressionless:

haha, mijn ‘beste vriendin’ zegt niet eens hoi meer x’]

same here, alleen bij mij ging ze ook nog naaktfoto’s maken, die natuurlijk verspreid verden over internet. toen had ik echt schijt aan haar.

dit is wel zwaar kut zeg!
:no_good_woman: