Het smerigste wat je ooit hebt meegemaakt

Na aanleiding van net:

Onze nieuwe puppy plast over mijn voet,
echt HEEL smerig,

nou wil ik wel ns weten wat het smeriste is dat jullie ooit hebben meegemaakt

Xx

pizza is smerig

ik pakte een keer met mijn blote hand in een slak…dat is het enige waar ik nu op kan komen xD

up :grinning:

dankje(:

Eeh, ik kan nu even niets bedenken eigenlijk. Naja, als ik er nog op kom zal ik het wel ff laten weten :wink:
Up :slightly_smiling_face:

eh, het enige waar ik op kan komen: ik zat laast in de auto, toen viel er in een keer een spin aan zo’n draadje 3 cm voor mijn neus, ik was echt freaking out :kissing:

ik was paar jaar geleden met vriendinnetjes buiten aan het spelen op een grasveld en toen viel ik met me neus in de hondenpoep.
xx

Een vlieg in mijn mond gevlogen! haha
Er is vast nog wel iets veel smerigers wat ik heb meegemaakt… maar weet zo niks

ik zat op de bank tv te kijken, kwam onze kat op de leuning zitten, sproeide hij zo in mn gezicht.

alsof ik een deel territorium was dat hij even moest markeren ^^

dat was echt heel goor

hahahahahah.

Sorry :blush:

haha upje

Whahah sorry xD

Ik heb weleens een vogeltje straat zien liggen, compleet met opengehaalde buik en maag, darmen en longen ernaast.

Ik heb weleens een vogeltje straat zien liggen, compleet met opengehaalde buik en maag, darmen en longen ernaast.

had ik ns met een muis,er stond een jongetje naast en die prikte er met een stokje in

iets besteld op de menukaart in frankrijk
bleek het slakken te zijn,
niet gegeten natuurlijk
maar het lag de hele tijd voor me

Doet me denken aan een keer dat er 2 batstende vliegen in mijn oog zaten. Creepy…

met blote voeten in koeienkak getrapt toen ik 5 was…
en mijn moeder heeft er nog een foto van genomen ook:S

ik heb ooit eens per ongeluk een slak met m’n blote voeten doodgetrapt.

ik liep op school richting de trap, komt er zo’n meisje de trap af gelopen en die kotst opeens terwijl ze dr hand ervoor houdt! gelukkig stond ik niet superdichtbij maar er zaten wel spetters op mn panty x|

ik heb een keer een dode kwal op m’n hand gehad. vrijwillig. :’)
dat vond ik echt smerig… echt geen idee waarom ik het deed, was toen 10 ofzo… :grinning_face_with_smiling_eyes: