het slot van een neuspiercing

hey iedereen

ik heb enkele dagen geleden een neuspiercing laten zetten, gisteren ben ik gaan winkelen voor een nieuwe… het slotje is een klein bolletje. ik dacht eerst dat het bolletje eraf moest maar het wil er niet afgaan… kan iemand mij helpen???

xxx

Je moet er ook nog geen nieuwe indoen… pas over 2 weken ofzo slimmerd.
Dan pas kan je hem eruithalen zonder dat hij dichtgroeit of pijn gaat doen.

idd het is nog véél te vroeg om al een nieuwe in te doen… ik heb geen verstand van neuspiercings maar staat het mss niet gewoon op de verpakking ofzo? en anders als het echt iets speciaals is kan je het in de winkel vragen…

Waarschijnlijk is het wel de bedoeling dat het bolletje eraf gaat, die zit tussen het ringetje geklemt… En dat gaat wel een beetje lastig, vooral als je je neuspiercing pas net hebt laten zetten dan zou dat nog wel pijn doen.
En zoals hierboven al wordt gezegd, dit is veeelste vroeg om je ringetje al te vervangen… Wachten dus, en als het kan even goed aan t bolletje trekken, is echt een gedoe.

Dat bolletje kan je er niet afdraaien. Je moet hem doorduwen in het gaatje en dat bolletje is zodat de piercing niet zomaar uit je neus gaat.
Koop je wel echt zilver, want sterling zilver is niet goed voor je neus. Ik heb er wildgroei van gekregen en toen moest ik het gaatje dicht laten groeien.

En ik raad je echt aan om pas na 2 maanden je piercing te verwisselen !

Hebben we het hier nou eignelijk over een staafje of een ringetje

Heb je gelijk een ringetje? Anyway, eerst eventjes laten zitten inderdaad.

gewoon uit nieuwsgierigheid: wat is wildgroei?

Ik bedoel eigenlijk wild vlees haha. Dit is littekenweefsel wat te snel groeit, waardoor het een bobbel wordt. Bij mij was die niet zo groot en hij is wel gekrompen, maar me neuspiercing kon er niet in blijven !
Ben eigneljk wel blij dat ik hem heb dicht laten groeien. Ik vind neuspierings nu zó ordinair.