Het Sinterklaas/Kerst Surprises/Gedichten Topic!

Geen probleem :wink:

Jongens voor de mensen die iets van papier mache willen maken wat niet de vorm heeft van een ballon:
ik zie heel vaak dat mensen kippengaas gebruiken als basis voor iets in een andere vorm dan een ballon. Niet altijd heb je kippengaas in huis en kopen is ook zo onhandig.
Je kunt gewoon een aantal kranten in elkaar proppen tot je de gewenste vorm hebt. Deze krantenprop smeer je een beetje in met behanglijm en vervolgens plak je de krantensnippers er op dezelfde manier op als je met gewone papier mache doet.

leuk! ik ben ook gek van gitaar spelen, en zou dit een super leuke surprise vinden! of een plectrum is inderdaad ook heel leuk! of allebei :wink:

Ik heb op school een keer een gezien dat iemand het cadeautje goed, waterdicht ingepakt had en het vervolgens in een emmer water gelegd had, emmer water de vriezer in, even laten ontdooien zodat de emmer eruit kan en je alleen een blok ijs hebt. En zie jij je cadeautje er dan maar uit te krijgen xD. -Als je thuis wordt is dit denk wel lastig…

ik doe met een groepje vriendinnen ook surprises, maar ik ken hun allemaal pas sinds dit schooljaar dus weet nog niet zoveel over de persoon.
het enige wat ik weet is:

• ze is fan van one direction
  • ze zit op paardrijen
  • ze houd van muziek & gitaar
  • ze wou als cadeau sieraden.

ik zoek echt een super orginele surprise. kan best wel wat knutselen.

Super orgineel… hmmmm. combineer haar hobbys?
Maak paarden met one direction hoofden, of maak een paard met one direction leden erop. of een zadel met one direction dekje ofzoiets.
Wees creatief!
Of een gitaar spelend paard, of een one direction gitaar of een gitaar met het notenblad van een one direction nummer (makkelijk te vinden op internet).
Ehmmmmm of een paard waar je de songtekst van een one direction nummer op schrijft, ofzoiets.
haha ik probeer zo creatief mogelijk te zijn ;p
doe iets geks, je kan met een simpel idee iets heel orgineels maken.

dat zijn een beetje aparte dingen haha. maar ik wil wel graag dingen combineren maar dan om een normale manier. maar iets met de songteksten is miss wel leuk!

meer ideeen??

haha ja ik denk jij wil iets super orgineels :’)

Ik heb mijn zusje (12) getrokken, en ik weet echt niet wat ik voor surprise moet maken. Ze houdt van meiden dingen, maar ik heb al een keer een nagellakpotje en een makeuptafel gemaakt. Iemand een idee?

Misschien heb je hier iets aan?
http://www.knutselidee.nl/sint/lippenstift.htm Lippenstift.

dankjewel! ik vind hem wel leuk, maar ik kijk nog even verder naar een surprise die wat meer origineel is haha

Haha ja, hij is ook een beetje simpel!

Ik heb een oudere man getrokken (lee ong 75)
Heeft iemand ideeen? Hij houdt van wandelen

Heeft misschien iemand een idee voor mij? Wij doen nog aan sinterklaas thuis met 6 personen ( 3 koppels).Normaal maken we allemaal een surprise maar daar was dit jaar niet genoeg animo voor. Nu wil ik iets anders leuks doen met de cadeautjes of een gedicht. Iemand een ideetje? Ik dacht zelf om misschien een leuk gedicht te maken op een sinterklaasliedje.

One direction plectrums! Heb ik ook gegeven aan mijn vriendin voor haar verjaardag, was ze erg blij mee :slightly_smiling_face:

iemand een ideee:
Hoi! Ik heb ideetjes en advies nodig
http://forum.girlscene.nl/forum/Smileys/react/biggrin.gif

Ik heb met lootjes een hele goede vriendin van mij. We kennen elkaar al sinds groep 1 en zijn inmiddels 18 jaar oud. We zijn echt een soort ‘zusjes’ Ze is nergens heel erg fan van, speelt hockey (maar ik vind het niet leuk om een stick oid te maken…), zit nog op de havo, vind make up en kleding leuk maar is er niet heel erg mee bezig, wel vaak bezig met haar haar. ik heb echt gewoon GEEN idee wat ik kan maken. Hebben jullie wat suggesties?
Alvast bedankt
http://forum.girlscene.nl/forum/Smileys/react/blush.gif

Wat te maken voor je moeder… Someone?

Waar houdt ze van?

Wandelen, lezen, pilates, gamen, wat ik zo op kan dreunen haha. Ik dacht aan een boek maken, maar dat is zo niet origineel.

ja dit heb ik een keer op mn verjaardag gekregen :’) Zo’n boterkuipje gevuld met water en daar allemaal 5 centjes in. Heb 'm kapot geslagen op de stenen, maar met cadeautjes erin kan dat niet echt…
Wel echt een superleuk cadeau haha.