Het Sinterklaas/Kerst Surprises/Gedichten Topic!

Ik heb iemand getrokken die net een nieuwe puppy heeft. Hij is supercute en hij heeft heel veel puppyvet, vandaar dat ik de kop van de hond namaak met papier mache (die is al bijna af) met het lichaam van een hotdog haha.
Ik ben vaak al heeel lang bezig met mn surprise anders krijg ik het nooit af!

Hey! Ik heb een vraagje want ik heb mijn stiefvader voor sinterklaas.
Er is eigenlijk niet zo veel om een suprise over te maken bij hem,
hij rookt maar ik heb 2 jaar geleden al een sigaret met pakje gemaakt.
Voor de rest sport hij niet en hij heeft net een nieuwe baan (iets met computers)
Iemand ideeën?:face_with_raised_eyebrow:

^Een computer? Of eten dat hij lekker vindt.

even een upje voor alle mensen die aan sinterklaas beginnen! (aangezien er al best veel topics worden aangemaakt erover)

Maak een laptop!

Ik moet een surprise maken voor mijn vriend… hoe ga ik dat in godsnaam voor hem geheimhouden haha

Ik ga denk ik de iron throne maken met jake van adventure time erop l;)

Oké. Ik moet even een supersimpele surprise hebben.
Als cadeautje heb ik een ketting en (jawel) 20 eenhoorn stickervellen. Ja, mijn zusje spoort niet helemaal, maar het stond echt op haar lijst :’)
Nou wil ik eigenlijk iets maken waar ze helemaal gek van wordt en dat ze NOOIT meer eenhoorn stickers op haar verlanglijstje zet.
Iemand?

een superenge horror-eenhoorn :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ook hahaha.

Probleem is alleen dat ik echt nul kan knutselen.
Dus ik dacht meer aan bijvoorbeeld in iets heel vies stoppen, of de cadeautjes overal verstoppen dat ze een hele speurtocht moet doen.
Ghehe. Dit brengt me op ideeën :smirk:
Of ik pak die ketting in, leg ik het stickervel er op, pak ik het weer in, weer een nieuw sticker vel erbij, pak ik het weer in. enz.
En ik las ook ergens dat je alles in wol in kon wikkelen.

Welk idee is het leukst? ghehe

ohjaa. nouja je kan anders ook de stickervellen een voor een onmogelijk inpakken.
ik weet niet hoe oud je zusje is, maar ik heb ooit een cd gehad in ducttape en purschuim. ik heb echt lopen beitelen…
bescherm de kadootjes wel eerst even goed!

hoi, ik heb met lootjestrekken iemand getrokken die chr helemaal gek is op gitaarspelen, nu vind ik het nogal onorigineel om een gitaar te maken dus ik dacht, ik maar iets van een versterker en dN zet ik. het gedicht dat ze vast al eens een gitaar heeft gekregen en daarom nu van mij een versterker krijgt.

mijn vraag is: is dit een leuk idee?

Ja leuk! je zou eventueel ook een hele grote plectrum maken ofzo, mocht je toch iets anders willen maken :’).
Trouwens ook een leuke kadotip; (veel) plectrums

Ik heb mijn zus getrokken en ze houdt echt van meiden dingen. Ik ga nagellak, sieraden, maskertjes, telefoonhoesje, kookspulletjes en meer meiden dingen kopen. Wat is een goed idee als suprise?

Misschien heb je hier iets aan? :slightly_smiling_face:
http://www.knutselidee.nl/sint/nagellakpotje.htm Nagellakpotje.
http://www.knutselidee.nl/sint/lippenstift.htm Lippenstift.
http://www.knutselidee.nl/sint/kaptafel.htm Makeuptafel.

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Is het haalbaar om als surprise een berg te maken van papier maché? en dan daar een weggetje op schilderen? En zo ja hoe kan ik dat het beste doen?

Ik weet dat soort dingen echt niet. Ik ben zo slecht in knutselen.

Misschien eerst met kippengaas ruim de berg maken die vastzetten op een ondergrond en dan er overheen met papier maché.

Slim! Dat heb ik serieus nog in de schuur liggen. Dankjee!