Het Sinterklaas/Kerst Surprises/Gedichten Topic!

Bonsaiboom : ik zou aan de slag gaan met ijzerdraad, rietjes en watten en dan verven. Succes!

Oké ik ga dus een piñata maken maar mijn cadeau is eigenlijk veel te zwaar voor daarin xD briefje erin doen met waar het echte kado is dan maar? …

Met mijn vriendinnengroep vieren we in plaats van sinterklaas kerst… Ik heb mijn beste vriendin getrokken, die onwijs veel van Harry Potter houdt. Ik heb alleen geen idee wat ik daarmee moet doen? Iemand ideeën?

Haha, ik heb echt precies hetzelfde…Ze houdt alleen niet van Harry Potter, maar wel van echte meidendingen, wordfeud, facetimen, uggs en dat soort dingen… Ik heb echt geen idee wat ik moet maken

@x__Roos nog bedankt, was vergeten iets terug te sturen:)

Het eerste wat in me op kwam was de timeturner uit harry potter:

http://www.skymall.com/images/products/TNC/69667333d.jpg

Maar dat is wel lastig denk ik. Een hoge hoed misschien?

Hopelijk wordt dit topic nog bekeken, maar wij doen aan kerstsurprise met een groepje goede vriendinnen, ik wil dus echt iets leuks maken maaaar wat? Ik dacht al aan een poppenhuis, met in elke kamer iets wat we samen hebben meegemaakt, of telkens een laag water invriezen en dat je het cadeautje er dan uit moet hakken zegmaar en met kleurstof dr in enzooo. Meer ideeen?

Uppie

Alweer 2 uitnodigingen gekregen om mijn lootje in te leveren, zodat ze vervolgens uitgedeeld kunnen worden via lootjestrekker.nl

Vandaar deze up!

Plaats je tips voor cadeautjes, gedichten en surprises!

Even een UP! Wij doen altijd surprises met Kerst, echt nu al zin hihi

Ik wil graag een (groot) theezakje maken als suprise. Heeft iemand enig idee hoe?
Zelf zat ik te denken aan dun katoen (oid) voor het zakje, en dat vullen met potpourri.
Hoe kan ik die stof zo vouwen/naaien zodat het op een theezakje gaat lijken?

ik zou gewoon het zo doen als hoe een echt thee zakje in elkaar zit!

ik stel mn vraag wel ook hier maar, ik heb een mega gespierde jongen getrokken, die gek is op fitnissen etc,
wat zijn leuke ideetjes?

Je kunt zo’n gewichtding maken.

ik doe ook suprise met een deel meiden, heb een meisje getrokken wat ongeveer de enigste is wat ik amper kon -.-
ze is 18/19 zoiets, houd van uitgaan, sieraden umhh, vollybal dacht ik?
iemand ideen?

Ik heb thuis m’n broer getrokken en ik heb al eens een gitaar en een hockeyveld gemaakt (ik heb hem dus al 2 keer getrokken) en ik moet nu iets nieuws verzinnen en ik heb echt geen idee wat. :frowning_face:

Ik heb met de Familie mijn kleine nichtje getrokken ze is zegmaar echt zo’n meisje meisje. Maar ik had haar vorig jaar ook al getrokken dus heb niet zo veel inspiratie meer voor een surprise en gedicht. Iemand nog ideeën?

Zou iemand mij kunnen helpen met een gedicht voor mijn surprise :flushed: :flushed:
Ik moet een gedicht maken voor mijn vriend… Een aantal dingen over hem…;
Hij werkt (bijbaan) in de keuken van een bowlingrestaurant, verder doet hij de PABO en is hij bezig met de gymminor, ook doet hij graag wielrennen, voetballen en DOTA spelen op de computer. Verder heeft hij al veel verre reizen gemaakt.

Ik heb dus een vliegtuig van papier maché gemaakt…
Alleen nu nog een gedicht…
Help?! :flushed:

De lootjes zijn bij mij alweer getrokken!
Vandaar dat ik dit topic weer up haha.

Wat zetten jullie dit jaar op je verlanglijstje?

Wij ook! Ik heb een badjas, een boek, een groooote theemok/theeglas, en bodylotion of maskertjes ofzo :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn vader! Hij houdt van hardlopen, heeft iemand een ideetje? :cold_sweat:

Grote stopwatch van schoenendoos?