Het Sinterklaas/Kerst Surprises/Gedichten Topic!

haha okee, alsjeblieft!
ik moet ook nog een klein deel van mn suprise afmaken, maar heb dr geen zin in, en ik moet nog leren, en heb daar ook al geen zin in x]
oke, dat boeit je niet maaaaaaaaaaarja :grinning:

kutklote@#%^@surprise.
Ik moet hem maken voor m’n vriend, laat ik daar nou net ff ruzie mee hebben :angel: en het lukt nog niet eens ook, hij is echt mislukt en lelijk, valt uit elkaar, als je het kado eruit wil halen hou je een gescheurde kartonnen doos met een klodder verf over. AAAAHGHH!

haha succes wat maak je?
ik moet ook nog nederlands maken.
geen zin in.
en andere klusjes.
dat moet altijd op zondag :frowning_face:

ik heb mn vader getrokken en heb een auto gemaakt, een sigarettenpakje en moet nu dus nog de sigaret maken x]
grw ik moet leren voor bio. en nog dingen maken, ik verlang echt naar de vakantie! en sneeuw <3

hij speelt op de computer allemaal schietspelletjes en op de wii super mario en nog wat rare spelletjes

Wie weet een surprise voor mijn kind ? (ik bedoel die ik met lootjes heb, goh (: )
ik heb best veel snoep voor d’r gekocht, 2 chocolade repen, en nog een snoepzak, armbandje, en oorbellen. allemaal voor 5 euro!
iemand een idee ?

hobbies?

owh haha grappig, een sigaret is wel makkelijk te maken…
ik wil ook dat het vakantie iss, ik ben ook nog net in de vakantie jarig duss occasion18 met sneeeeeeuw :slightly_smiling_face:

Ik heb m’n moeder getrokken, maar weet echt helemaal niks te verzinnen!

• ze is erg lief en zorgzaam
  • werkt als juffrouw op een peuterspeelzaal
  • houdt heel erg van onze hond
  • houdt heel erg van shoppen en is heel modieus
  • is sportief, gaat vaak joggen of naar de sportschool
  • ze wil een cadeautje van rituals/bosrand

iemand een idee?

misschien kan je een chanel tas maken??
of gewichten of een hardloopband

Heeeeelp. Ik wil voor een vriendin zo’n patser maken, want ze wilde een ongetrouwde miljonair. Maar hoe maak ik die, en dan ook nog zo dat er een cadeautje in past?!

hm, als je even zoekt op surprise barbie, dan kun je misschien iets vinden hoe je een barbie maakt ,maar dan maak je daar zo’n patser van? :stuck_out_tongue:

Ik heb mijn broertje getrokken en hij is helemaal gek van panfu en the sims.
verder heeft ie een dwergpapegaai en vind ie bijna alle dieren wel leuk.
ik wilde eigenlijk misshcien een panda maken maar dat lijkt me eigenlijk toch wel moeilijk en nu ik nog maar een week heb en ik al zo lang nadenk over wat ik kan maken vraag ik toch maar om hulp haha!
hopelijk kunnen jullie me helpen!
xxxx

Dat iedereen zo veel moeite doet voor een suprise!
Ik pakte meestal een cadeautje in een plakt er een sinterklaas/zwarte pieten hoofd op. Ik ben echt te lui voor suprises.

ik heb een idee maar ik weet niet hoe ik het uit moet gaan voeren.
ik wil een hoofd maken met een koptelefoon erop. omdat mijn broertje heel veel skypt. maar ik heb dus geen idee hoe mij dat in zegmaar een dag gaat lukken. want ik moet de hele week werken behalve zondag. en dan hebben we s’avonds surprise. ik dacht al aan papiermaché voor het hoofd maar ik weet echt niet meer hoe dat werkt.
dus als iemand kan helpen?
Xxx!

Papier maché-en was toch gewoon een ballon opblazen en dan met kranten en behanglijm een aantal lagen krant op de ballon maken en dit een tijd laten drogen (1 a 2 dagen?) en dan verven.
Dus hier zul je wel wat meer tijd dan 1 dagje in moeten steken ben ik bang!
een vriendin van me heeft trouwens ook een hoofd van papier mache gemaakt en het was niet heel moeilijk geloof ik!
succes ermee
xxxx

[i]hier een paar ideetjes:
http://hobby.blogo.nl/200…ift-sinterklaas-surprise/
http://hobby.blogo.nl/200…als-sinterklaas-surprise/

en hier een site:
http://www.knutselidee.nl/
ga naar ‘speciale gelegenheden’ en dan naar ‘sinterklaas’, dan ga je naar ‘haan of paard’. van deze surprise kan je ook makkelijk een hond maken!

ik hoop dat je er wat aan hebt![/i]

heeeeeelp
ik heb mn oom getrokkken met sinterklaas, voorig jaar ookal
hij houd heel erg van motoren, hij rijd zelf ook en is er erg goed in:)
hij doet heel ingewikkelt werk dus ik weet echt niet wat ik moet maken
iemand een leuk ideetje voor een suprise?!

Ik moet een surprise maken voor een jongen die mij vorig jaar had.
Nu wil ik een surprise maken die heel moeilijk te openen is,
want vorig jaar had hij mij en toen had hij een vuurpijl gemaakt, waarom weet ik ook niet.
Die vuurpijl had hij helemaal ingetaped met van dat supersterke dikke grijze ‘plakband’, daar kreeg ik dus echt heel moeilijk mijn cadeautje uit.
ow, en misschien wil ik een beetje een vieze surprise maken, maar toch vooral moeilijk te openen.
Iemand ideeën?

xXx

mijn moeder zei net dat ik een pvc buis kan gebruiken en die dicht lijmen. Iemand een origineel idee hoe ik dat er een beetje leuk uit kan laten zien?