Het Sinterklaas/Kerst Surprises/Gedichten Topic!

ik heb mijn oma getrokken en ben bezig met sjaal breien voor der. ( ze is blind, bijna half beetje dood) en nou weet ik niet wat voor surprise ik er nou bij moet maken. ze is wel een levensgenieter.

Ik moet een suprise voor mijn zus maken.
ze houdt van:
Nagellak
Schoenen
Honden
en wilt later politie worden
tips?

een politieagent met een roze pakje aan x]

Ik heb met school en met volleybal lootjes getrokken heb met allebei een meisje maa weet niet wat ik moet maken…(voor school heb ik al wat)
Iemand ideeen?
volleybal: hobby’s: Volleybal, gitaarspelen, tennis, kunstschaatsen.
En ze wou eye liner maar zou ze vloeibare bedoelen of het stiftje??

Wij doen dus surprises met cadeautjes van 5 euro, alleen ik weet niet wat ik voor haar moet kopen want ik ken der ook niet zo heel goed… Iemand ideeën?

mijn broer speelt dus ook gitaar maar ik vind een gitaar zo standaard en dat heeft hij al wel eens gekregen dus verder nog iemand ideeen voor een game verslaafde of voor een roeier??

Heb echt hulp nodig!!!
ik wil voor iemand spitzen maken maar heb geen idee hoe?
heeft iemand nog goeie ideeën?:face_with_raised_eyebrow:

Als basis een keukenrol of pringles-bus die je doormidden knipt… en dan papier maché of omwikkelen met stroken roze papier… linten eraan, kadootje erin… Klaar is Klara!

iets met een wc rol of keukenrol zou ik ook doen en dan met karton of papiermache

ik heb mijn nicht getrokken en ze doet een opleiding voor de landmacht ofzo?
iets in die richting,
dus ik wil zo’n schoen maken, die kistjes zegmaar.
maar ik heb geen idee hoe, iemand een idee?

ik heb een meisje getrokken dat heel veel van varkens houdt, maar hoe maak ik een varkens hoofd?

ik had een x een suprise gemaakt ( waarvan ik het zelf zonde vond hem weg te geven ) dat was een snoephuisje. - dat meisje hield dus van snoep

ik had van ondbijt koeken de ‘‘muren’’ zegmaar gemaakt
en dan allemaal snoep er opplakken met glazuur het zag er écht leuk uitx

je kan mischien ook naar de kringloop winkel gaan, daar heb je veel stroep x]

xxxxliefs & suc6

ik heb ook een x een varken moeten maken

http://www.knutselidee.nl/sint/varkentje.htm

ik had deze site gebruikt

xxx

Maak van een doos een x-box 360 en maak dan controllers miss. de bij…
Of wat speeld hij vaak??

[i]Ik heb een jongen getrokken, hij houd van: voetbal, tennis, pc, gamen en tijgers. ik heb echt serieus geen idee wat ik moet maken >.< ik dacht eerst een voetbalveld ofzo, alleen dat is te moeilijk. ik ben echt inspiratieloos. en ik wil geen voetbal maken ofzo, dat is zo standaard.

iemand een leuk idee?[/i]

liveyourlife98; maak een laptop, met op het beeld; zo’n mariospel met n tijger erin?
haha

Ja dat zou kunnen, alleen k zou niet weten hoe ik dan de kadootjes erin moet proppen ofzo XD
misschien moet ik n tijger maken van 2 dozen, 1 grote doos als lijf en een kleinere erop als hoofd, en dan in het hoofd de kadootjes doen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

kan ook, ik zou even googlen op surprise tijger ofzo , maar de laptop zou je dan dik kunnen maken en het kadootje daarin doen, maar dat gaat niet lukken als het geen plat kadootje is haha :grinning:
je kunt ook altijd nog zo’n megadikke computer maken.

Jaa heb ik gedaan alleen kan niets vinden :flushed:
maar ik heb vorig jaar een paard gekregen zegmaar, en dan maak ik dat na maar dan op z’n ‘tijgers’ hihi.
dankje voor de tips!!

haha okee, alsjeblieft!
ik moet ook nog een klein deel van mn suprise afmaken, maar heb dr geen zin in, en ik moet nog leren, en heb daar ook al geen zin in x]
oke, dat boeit je niet maaaaaaaaaaarja :grinning: