Het Sinterklaas/Kerst Surprises/Gedichten Topic!

Oh ik vind het heerlijk haha. Ik had een keer een cadeau waar ik écht geen surprise bij wist, heb ik een gedicht van 8 pagina’s gemaakt om het te compenseren :slightly_smiling_face: t gaat uiteindelijk nergens meer over maar ik vind het een uitdaging :grinning:

Ik heb getrokken:

• Een vrouw van 35
  • Ze houdt van schilderen
  • Ze heeft om douche- en badspullen gevraagd
  • Ze gaat volgend jaar naar Azië en is nogal fan van boeddhisme en alles.

Ik wilde eerste en boeddha maken maar dat is veeeel te moeilijk, haha. Sowieso wil ik het niet te moeilijk maken. Ik kan ook een schilderij maken met zo’n goedkoop canvas, maar ja 1. daar geef je dan weer 3 euro aan uit wat eigenlijk niet de bedoeling is en 2. waar verstop ik dan de cadeautjes?

Heeft iemand een idee? :slightly_smiling_face:

Een bos met bomen en paddestoeltjes enzo! Kan je ook echte materialen uit het bos voor gebruiken!

Ik heb wel ooit een boeddha van papier-mache gemaakt:

https://pbs.twimg.com/media/Af1v2gNCAAEv4Y_.jpg:large

Je kan ook op een doos een soort landkaart maken van Azie, zo gedetailleerd mogelijk.
En dan snij je uit de deksel van de doos die landen uit en beplak je de landen met crepepapier (elk land een ander kleurtje) en dan stop je precies onder het land (bijv de landen waar ze heen gaat) het kadootje. En dan kan je met je hand zo door het crepepapier heen prikken om het kadootje te pakken.
Ik heb ooit zoiets soortegelijks gehad maar dan met een quiz toen ik havo examen ging doen :’)

ik doe met een groepje vriendinnen ook surprises, maar ik ken hun allemaal pas sinds dit schooljaar dus weet nog niet zoveel over de persoon.
het enige wat ik weet is:

• ze is fan van one direction
  • ze zit op paardrijen
  • ze houd van muziek & volgens mij speelt ze gitaar maar dat weet ik dus niet zeker.
  • ze wou als cadeau sieraden.

ik zoek echt een super orginele surprise. kan best wel wat knutselen.
hoeft niet met haar hobby’s te maken hebben, mag ook gewoon algemeen, maar dan wel orgineel :slightly_smiling_face:

iemand??!!!
moet over 2 weken al af zijn :astonished:

ohja en ik vind het altijd wel leuk om iets met collages ofzo te doen

Ik was dus begonnen met een kaptafel surprise voor een vriendin (houdt van beauty enz.) Maar hij kan dus niet blijven staan, en het ziet er echt niet uit.
Het is volgende week al maar ik moet dus snel een nieuwe surprise bedenken.
Helpppp

ik ga voor mijn zus maar een nagellakpot maken, geen idee wat ik moet maken haha. wilde eerst een tas doen maar dat is me teveel moeite :’)

Yess, hier zocht ik naar!

-

Ik heb mijn broer van 17 getrokken, en ik weet echt niet wat ik moet doeen.
Ik moet een cadeau kopen van 12,50 en een surprise maken. we vieren het zaterdag. De surprise hoeft niet heel ingewikkeld te zijn , maar ook niet zo’n surprise die alleen bedoeld is om het cadeautje op een bijzondere manier in te pakken. Het moet wel betekenis hebben zegmaar.
Hij houdt van gamen en hij doet sinds dit schooljaar bestuurskunde in Amsterdam. op zijn lijstje stond ‘leuke/grappige kleinigheidjes’, maar het is al te laat om iets te bestellen, dus ik wil het in de stad kopen.
Iemand ideeën? :grinning:

ik heb zaterdag suprise en echt bijna geen tijd om iets te maken… iemand een leuk snel idee? ik heb mijn moeder, ze gaat in april een nepal-bergtocht maken van 1 maand, hier wil ik iets meedoen.

Een koffer? Met misschien foto’s er opgeplakt ofzo.

Weet niet of je een Action in de buurt heeft, die heeft meestal wel toffe kleine gadgets enzo. Weet je toevallig welke games hij speelt/welke console? Bijvoorbeeld MineCraft is leuk na te maken enzo…

Ik heb weinig tijd om een suprise te maken voor een vriendin, ze houdt van Youtubers zoals pewdiepie en ze houdt van lezen. Iemand coole ideeën?

Ik en mijn vriendinnen groep doen kerstsuprises. Alleen ik heb mn beste vriendin getrokken en heb echt geen idee wat ik voor haar kan maken !
Intresses:

• Grootste fan van Rihanna :slightly_smiling_face:
  • Make-up / nepnagels
  • Roze
  • Merken zoals Chanel, Louis vuitton, gucci

Help me !! Alvast bedankt :upside_down_face:

Hi!

Ik zag gisteren op fb een hele leuke kerst surprise/ inpak tip voorbij komen! Heb even gezocht waar het ook al weer was: was op de fb van cadeaugeheimen:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=461707580600600&set=a.450862745018417.1073741828.450851468352878&type=1&theater

ik heb mijn nicht getrokken, en wij houden allebei erg van pretty little laars, heeft iemand een ideetje?

Wij doen dit jaar surprise met oud op nieuw omdat dit gewoon handig uitkwam.
Omdat we met 8 man zijn en niet houden van die kleine cadeaus waar je niks aan hebt hebben we lootjes getrokken.
Voor 1 persoon koop je een cadeau van 20,- voor 3 anderen 10,-. Omdat dit niet ging met een lootjestrekken site hebben we dit handmatig bij elkaar gesteld. (omdat dit er veel waren was het toch onmogelijk om te onthouden.)
Om makkelijk verlanglijstjes te maken hebben we lootjestrekken.nl gebruikt. Hier kun je lootjes trekken, verlanglijstjes opgeven, dingen afvinken wanneer gekocht maar niet zichtbaar voor de persoon zelf.

Surprise ideeën heb ik zat! Ik knutsel veel, zo heb ik voor iemand die een allergie heeft voor annanassen : http://needlesnknowledge.blogspot.nl/2014/07/pineapple-aloha-3d-box-construction.html
Ook doe ik veel met papier maché, gips en andere dingen die ik kan gebruiken voor een leuke en originele surprise.
@ supremo ik zou volgens een vd merken een roze tas maken met daarin make-up en een cd van rihanna (gemaakt van papier ofzo die je kunt vullen met cadeaus)
@lovatic4ever maak een boek met een geheim vak waar je een cadeau in kunt doen, deze kun je nog extra verstoppen onder versnipperd papier. :

http://needlesnknowledge.blogspot.nl/2015/01/love-stories-3d-book-box.html
@Kalila: deze koffer misschien:
http://needlesnknowledge.blogspot.nl/2015/03/suitcase-3d-gift-card-box-assembly-guide.html
Ook heb ik voor sinterklaas zelf een surprise spel gemaakt zodat het aansluit op ons. De meeste surprise spellen zijn nl. alleen cadeaus doorgeven (wat niet werkt als je specifieke cadeaus hebt) of een best kinderlijke versie met pepernoten vangen en sinterklaasliedjes zingen. Mocht je deze willen of andere tips, neem maar contact op.
xx; Good luck everyone!

Iemand een idee voor een sinterklaasgedicht voor mijn schoonmoeder? Onlangs ging ze naar de kapper, maar die heeft per ongeluk haar haar te kort geknipt!