Het Sinterklaas/Kerst Surprises/Gedichten Topic!

Hee! xD
Wij thuis hebben nu al lootjes getrokken voor Sinterklaas, zodat je tijd genoeg hebt een mooie suprise te bedenken en te maken!
Ik vind suprises altijd heel leuk, dus ik dacht laat ik een topic aanmaken voor wat inspiratie, dus heb jij zelf nog leuke ( van vorig jaar ofzo) suprise, vertel het hier! Foto’s zijn altijd leuk!

ALS JE DIT EEN NUTTELOOS/ TE VROEG TOPIC VIND, JE WEET WAAR HET KRUISJE ZIT TOCH?’
xxxMadelon

ik heb vorig jaar van me mentor een mond gehad!!
gewoon karton daar met pus ofzo(dat groene spul)een mond op spuiten en die roze spuiten egt super leuk en makkelijk
cadeautjes gewoon aan de achterkant plakken!!! :grinning:

Jaa Goed idee , wij hebben gister ook Lootjes getrokken heb mn vader…
XD,

Ik heb vorig jaar een bot gemaakt (degene die ik getrokken had, is helemaal dol op honden :wink:) Maar ik had dus een koker, met de cadeutjes erin, en aan de uiteinden had ik een hartjesballon gedaan. Waarna ik om de koker en ballonnen gips had gedaan. Dat laten drogen en dan nog beige spuiten. En dan heb je een bot. Het is wel veel werk, maar wel erg leuk.

een beautycase, een heel grooot bord met eten ofzoo:p

vorig jaar had ik iemand uit mijn klas en die voetbalt heel graag en goed zeggen ze…
en toen heb ik van zo’n plint dieje tegen je plaond doet in stukjes gezaagd wel schuin anders kan je ze niet tegen elkaar lijmen en heb ik ook een plankje houd dan tegen die plint en dan alles goud spuiten met een spuitbus en dan had ik z’n foto van een site afgehaald en die op c ronaldo geplakt zodat het net lijkt dat hij dat was zegmaar en nog een heel leuk zelfgemaakt gedichtje erbij waar heel de klas om moest lachen en nog een sleutelhanger van ajax…

^^^^^ de bedoeling is dusdat het dan een schilderij wordt…^^^^^

en al 3 jaar achter elkaar heb ik al m’n vader en daar heb ik dit voor gemaakt:
een langwerpig doosje [_] <---- zoiets en dan met een deksel en daar kon die dan z’n zooi/ was indoen… maar dat doosje liet na een dag ofzo al los…:pensive:

een dartpijl een hele mooie de barrel ( waar je vasthoud ) was van hout en echt zo sneedjes ingemaakt zodat het net echt leek en de shaft(het tussendeel) was ook van hout met echt van de bovenkant zo die dingen en de Flight(dat stukje plastic) had ik van heel groot plastic in 2dingen gemaakt zodat je ze in elkaar kan schuiven en dan in de shaft kon schuiven… en dan stond er op de die flight jan jan jan jan op allevier die kanten
dat stuk was van plastic en scheen dus door en daar stond dan op jan jan jan jan

ow ja en dan van vorig jaar:
had ik een vierkant doosje met plekje die je open kon dooe door middel van scharnieren… en daar had ik vakjes ingedaan zodat hij in dat ene vakje shafts kon doen en in die andere flights en in een ander vakje weer pijlen en barrels enzo… en dan als je de klep dichtdeed zag je toch de boven kant, daar heb ik een foto van hem waar hij de eerste keer aan het darten was uitgeprint en daar op geplakt, de zijkanten van de houtendoos heb ik met glitters verierd…

Ik weet écht niet wat ik moet maken. Wij doen het in tweetallen, dus moeten we 1 surprise voor 2 jongens maken. En de ene houdt van voetbal en de ander van stijldansen … Wij hadden iets bedacht van, een dansschoen die een voetbal wegschopt ofzo, maar hoe maak je zoiets… En bij kadootje hebben ze opgeschreven: “iets origineels” Wat heb ik daar nou aan!
Help? =P

dansschoenen zien er hetzelfde uit als gymschoenen, toch? Behalve dan spitzen xD

Ik heb mn beste vriendin, weet ook écht niks.Ze houdt van badminton en alle beroemde ‘mannen’ en 'jongens’die over ht algemeen knap worden gevonden… (denk: sascha visser maar ook johnny depp, alleen jan smit niet :stuck_out_tongue:)
Ik weet echt niks! :expressionless:

Ik heb dit jaar een hele mooie sinterklaas gemaakt ik zet er zo een foto bij :wink:

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/135698/foto_853_resized.jpg

dit is hem :grinning: gemaakt voor mn oma ik was er beetje vroeg mee bezig :stuck_out_tongue:

Ik had voor mn neef zo’n yoshi (draakding van mario XD) gemaakt. Van een ballon en dan papier mache erop en dan proppen voor de ogen :3

Waah die sinterklaas is mooi gemaakt :stuck_out_tongue:

Ik had een keer een super super super vet liev heersbeestje gemaakt
:stuck_out_tongue: Hij was echt goed gelukt, hij ging ook bijna niet open… aan de binnenkant zat zaagsel. Hij was van een halve balon gemaakt, precies de goede vorm.
Daarna met papiermache en mooi verven enzo… en nog voelspieten

stijldans schoenen zijn met hak voor vrouwn een soort pumps…

en voor mannen zo’n hele netjese sschoen
vraag een oude van je vader… en dan een oude bal, daar kun je dan de kadootjes in doen en in de schooen ook en die dan gewoon op de schoen plakken,
dit was voor maartje_

:wink:

k ga dit jaar maar weer eens papier machéen datis zoo leuk :grinning:

Ik heb een keer een pizza gemaakt van brooddeeg voor iemand die pizza lekker vond :stuck_out_tongue:
best veel werk, maar wel leuk om te maken :wink:

Hee ik had ooit een site gevonden waar allemaal ideeën opstonden (ook van als je iets wou maken met welk materiaal enz) maar ik weet niet meer welke :expressionless:

Weet iemand van jullie mss een site? (A)

Hee! Dankjewel voor al jullie reacties!
Maar ik weet nog steeds niet wat ik moet maken!
Het is voor;
-een Meisje

• houdt van Make-up
  • Glitter & Glamour
  • Paarden
    Noujaa een echt meisje-meisje dus;)
    Iemand ideen?
    xx

Oh! Wacht ik heb misschien toch wel een idee;
ik maak sinterklaas maar dan ik de vorm van een lekker ding;) Zo’n grote gespierde man met alleen een slipje aan (rood met zo’n kruis erop) en dan op z’n hoofd een mijter!