Het seksuele frustratie topic

Ugh, ik ben zelf over mijn eigen grenzen gegaan en dat het zo kut voelt, had ik niet verwacht…

Wel hello, here I am again.
Niet per se een frustratie, maar iets wat ik graag kwijt wil. Mijn vriend en ik waren vanochtend bezig met voorspel en toen ik een condoom wilde pakken, zag mijn vriend een grote bloedvlek op bed. Zijn hand zat onder en ik ook, sorry, tmi, maar goed, blijkbaar kwam het uit mij. Ik dacht eerst dat ik ongesteld was geworden, maar was een dikke week te vroeg, dus dat vond ik al gek (+dat het toeval was dat het tijdens voorspel gebeurde). Wat ik ook gek vond, was dat het lichtrood bloed was en niet donkerrood zoals bij mijn menstruatie. En ik bloed nu niet meer…
Het deed ook niet zeer of zo

Vervelend! Ik heb ook ooit zoiets gehad en toen kreeg ik een heel verhaal van de huisarts over hoe eitjes zich kunnen gedragen en als het eenmalig is en niet gepaard gaat met pijn, dat het waarschijnlijk niet ernstig is. Maar misschien weet @Minako meer.

Bij twijfel gewoon even bellen, zou ik zeggen.

^^Dat is wel een geruststellende gedachte. Ik ging al googelen, maar ja, dat moet je natuurlijk nooit doen. Mijn vriend zei al dat hij dacht dat hij 1x ergens langs ging, dus misschien dat hij een wondje maakte, maar vond het daarvoor wel veel bloed :sweat_smile:

Een vroege menstruatie lijkt me minder waarschijnlijk, dan had je ook wel wat menstruatieklachten gehad en was het niet meteen over. Ik denk inderdaad een klein wondje, misschien door een scherpe nagel ofzo. Als je net een klein adertje raakt kan het best even bloeden. De kleur past ook bij vers bloed.

Als je het nog eens krijgt, is het wel goed om eens te laten kijken. Maar, ik denk dat er niks aan de hand is. :slight_smile:

Ovulatiebloed (spotting) kan lichtrood van kleur zijn, alleen dat zou zo’n twee weken voor de menstruatie gebeuren.

Dat ik 14 ben maar echt heel graag seks wil. Alleen wil ik natuurlijk niet zwanger raken/dat mijn ouders erachter komen dat ik überhaupt een vriendje heb en seks heb gehad. Ik weet ook niet hoe ik aan een condoom moet komen enz😂. Bovendien ben ik bang dat ik wat verkeerd doe tijdens de seks

Gewoon bij de drogist kopen? Of je vriendje die laten kopen?

Heel goed dat je condooms wilt gebruiken. Inderdaad, gewoon kopen bij een drogist of je vriendje vragen. Als je nog geen anticonceptie gebruikt, kun je ook naar de GGD gaan voor advies. Je kunt ook via de GGD gratis de pil krijgen.

Ik ben de hele tijd super geil en wil seks alleen heb ik geen bf. En ik ga niet met de eerste de beste die ik tegen kom in de club het bed in

@Liessmit
Dan zoek je toch gewoon een BF​:joy::woman_shrugging:t2:ga daten?
Heb je nu niet iemand in gedachten, of zit je. Niet te Daten?
Zonde want je bent nog jong heb ik gelezen.

En ja, ik heb liever ook alleen seks als ik in een relatie zit met een vriend.
Ik wil niet echt naar een club of zo, en dan iemand aan de haak slaan want zo ben ik niet.

Ik had de mijne ontmoet van de middelbare school (8 jaar geleden),

Je kunt toch met jezelf spelen? Koop eventueel een speeltje en geniet van jezelf. Deed ik op je leeftijd ook. Seks met jongens kan altijd nog.

Niet echt seksuele frustratie,
Maar ben echt toe aan een vriend weer.

dat hij eerder klaarkomt en mij kutje in :fire: laat staan ahahahah -