Het seksuele frustratie topic

Edit mod: reclame

Dat mijn vriendin haar libido tegen de grond hangt terwijl dat van mij torenhoog is…. FRUSTREREND en we zijn nog maar 6 maanden samen hè… 1 keer de week zal veel zijn… en dan moet ik er nog achter vragen.

Ben ik de enige die het spooky vind om seks te hebben in een appartement?
Het is niet te veel geluid, maar het is wel gehorig.
Scared to see the neighbors 🥲

Ik dacht dat mijn libido wel laag zou zijn door de pil, maar heb desondanks elke dag zin en dan het liefst minstens twee keer per dag…

Same here, en je zal maar geen vriend hebben :exploding_head:

Ik woon op kamers en heb seks. Probeer het vaak wel zachtjes te doen

Ooh, ik weet zeker dat mijn huisgenoot me hoort als ik seks heb. Zo erg. De muren zijn super dun. Hard muziek aanzetten kan dan ook niet. Haha Ik durf dan de volgende dag hem niet aan te kijken, dus ontloop hem voor een paar dagen.

Ik woon nu tijdelijk even thuis, omdat ik vereenzaamde op kamers door de coronamaatregelen. Het is nu zo erg geworden, dat ik nauwelijks durf te masturberen. Mijn ouders kunnen het misschien horen en dat is zo awkward. Ik kan dat echt niet geluidloos. :sweat_smile::see_no_evil: En, dates ontvangen is er helemaal niet bij, maar gelukkig kan ik wel naar elders.

Ik had dat mijn libido echt super kon schommelen. Echt binnen een dag van helemaal emo naar hyperblij en super geil. Ik gebruik al zo lang hormonen dat ik niet meer weet hoe het zonder is. Dus nu even gestopt. Ben reuze benieuwd hoe mijn libido gaat worden. Nog steeds wel van die emotionele schommelingen, maar denk wel wat minder.

Is het inmiddels gelukt?

Ja ik gebruik het nu ook al zo lang dat ik niet weet hoe het zonder is. Heb verder ook nooit echt bijwerkingen ervan gehad, maar die schommelingen herken ik wel. Ik heb heel lang op 0 gezeten maar het ging ineens naar 100. Ben benieuwd wat je ervan gaat merken!

Seks is bij mij de laatste tijd niet meer zo top. Of ik vind het niet zo fijn of mijn vriend komt mega snel en blijf ik vaak onbevredigd achter. Ik kan al geen orgasme krijgen, maar vaak heb ik het idee dat we halverwege stoppen of zo.

Vandaag ook weer. Ik had al een paar dagen zin en we hadden vanmiddag seks. Met zijn vingers was het wel echt fijn, maar zodra we zeg maar over gingen op penetratie, deed het mij helemaal niks, terwijl ik het vaak wel fijn vind, zelfs niet als ik mezelf erbij hielp. En toen kwam hij al wel en ik lag daar maar van, nou… dit was het? Had ik mij hier een paar dagen op verheugd :confused:

Ik heb altijd een super hoog libido gehad en sinds een half jaar is dat gewoon niet meer zo.

Seks is oké maar echt zin heb ik niet meer. Als je nu zegt dat ik het niet meer zou hebben, eigenlijk ook prima. Terwijl ik me dat een jaar geleden écht niet kon voorstellen.

Geen idee hoe ik dat nog jaren moet volhouden op deze manier

@Janneke20 en @Mirrorball Heeft het te maken met dat je elkaar te goed leert kennen? Dat je de routine wel weet en alle spanning weg gaat? Ik ken het ook wel. Ik kan een super hoog libido hebben, maar na een tijdje zakt het zo weg dat ik aardappelschillen leuker ga vinden. Als ik met een vreemde ben, kan het wel weer heel mega geil zijn. Hoewel ik ook wel het gevoel heb dat ik in mijn pubertijd veel geiler was.

Dat zou best goed kunnen. De spanning is er niet echt meer en we doen het eigenlijk altijd hetzelfde. Maar, soms is wel nog heel erg fijn hoor! Ik vond de switch zo raar, dat het ineens niks meer deed of zo