Het seksuele frustratie topic

Bijna 3 jaar lang kon ik altijd seks krijgen wanneer ik wilde (sws 1x per week)
En nu voor het eerst een hele maand niet, ik sterf echt vanbinnen :’)
Binnenkort kan het godzijdank weer

nc

Oké, normaal heb ik zoiets van: seks is niet zo geweldig en blablabla.

Maar na 1,5 jaar droogstaan, wil ik nu wel weer een keer seks ja.

Nc

^^ Ik vind seks ook niet zooo geweldig… Maar snap je frustratie goed! Altijd als ik dan seks heb gehad na een lange tijd voel ik me helemaal lekker en kan de dag niet meer stuk. :smiley:

^ Nou ja, dat heb ik nooit zo ervaren. Ik vind het niet zozeer speciaal ofzo, maar soms hebben mijn hormonen dat nodig. :hammer:

Ik sta ook al een hele tijd droog :hammer: Er is een kleine kans dat ik binnenkort seks krijg tho :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ Mijn tot voor kort fwb is een lul dus helaas heb ik geen kans op seks de komende tijd. :cold_sweat:

Seks hebben, je vriend komt klaar en kapt ermee: en dan boos worden dat ik chagrijnig ben :hammer:
Maar verder is hij wel een schatje hoor, hihi.

Jow, ik wil nog steeds seks

Af en toe een vluggertje is oké. Maar altijd weten dat het niet langer dan 4 minuten zal duren is erg frustrerend. :flushed:

Morgen seks woehoee

weg

Bij mij blijft het irriteren dat ik nooit echt zin zin heb… Als ik gedronken heb dan weer wel, maar ik wil ook niet altijd aangeschoten seks hebben ofzo. Ik hou heel veel van mijn vriend maar ik vind knuffelen soms gewoon zoveel fijner

Ik vind het vervelend dat het zo gaat ruiken… :cold_sweat:

^ Wat?

Het lukt al 2+ weken niet omdat het steeds verkeerde timing is, of er zijn mensen thuis, etc
Allebei zo gefrustreerd :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

Nou dit dus precies! Al is het nu helemaal niet het geval, heb al ruim een maand geen seks gehad en ook totaaaal geen behoefte aan. Eindelijk is mijn libido op hetzelfde niveau als dat van m’n vriend :joy:

Weg

zo’n zin in hem. al is t alleen maar zn hand vasthouden om m aan te raken.maar helaas mag dit nooit gebeuren

Wanneer je je ex alleen maar mist om de geweldige seks… :bored:

Wanneer je eindelijk klaar bent voor de eerste keer en super opgewonden bent en dat hij door de zenuwen zn erectie verliest
Hij is gelukkig wel echt een schatje en het was natuurlijk ook zijn eerste keer dus ik kan het hem niet kwalijk nemen