Het Scrapbook topic (foto's)

Hallo allemaal,

Ik dacht het is michien wel leuk om een topic te beginnen over scrapbooking. Het komt oorspronkelijk uit Amerika maar je ziet het in nederland nu ook steeds meer.
Ik ben pas net begonnen maar er zijn vast meer meiden op girlscene die scrapbooks maken.

Dus laat hier foto’s van je scrapbook pagina’s zien. En wissel: ideeën, tips, technieken, verkoopaddress enz. uit!

nog nooit gedaan maar lijkt me heel leuk om te doen & te hebben :slightly_smiling_face:

Ik heb wel een stijlboek, maar een scrapboek is toch meer een dagboek-achtig idee maar dan met heel veel plaatjes? Of heb ik het nou helemaal mis? :stuck_out_tongue:
x

Ik scrapte altijd heel veel, doe het nu wat minder ;p

Ik was er aan begonnen, maar ik vind het al snel te druk worden. Ik heb nu van die mooie bladen gebruikt en de foto’s, maar niet met allemaal plakdingetjes.

Mijn moeder heeft wel een heel mooie gemaakt van een feest.

http://forum.girlscene.nl…ges/218168/last#m10594426
hier is al een soort topic van, gaat ook over scrapbooks, echt een fijn topic voor inspiratie en foto’s!

^Ik denk dat je dat niet echt met een scrapbook topic kan vergelijken maar dat is mijn mening c:

ik heb zelf ook een scrapbook en naar mijn mening valt alles wat daar gepost wordt ook onder ‘scrapbook’ ook al heet het topic ‘notebook inspiration.’

Het lijkt natuurlijk wel erg veel op elkaar dat ben ik helemaal met je eens. Toch zie ik in het notebook topic meer tekeningen etc. Een scrapbook bestaat meer uit knip- en plak werk om het zo maar even te verwoorden.